Hey,
eigenlijk zoek ik een laptop met ongeveer deze specs (en ik kan er maar geen vinden met al deze dingen
, volgens mij bestaan zo-en laptop niet).
CPU: centrio (eventueel ook P4-M)
RAM: 512 DDR
GRAF: ATI 9000 (of 9200, maar die vind ik zo-ie-zo al nergens...) (=> moet er halflife 2 op kunnen gaan spelen, ivm met MOD progress)
SND: 5.1 uitgang & LINE-IN
SCHERM: 15"
NETW: draadloos
HD: 40gb (liefst 5400rpm)
TVout!!
CARDREADER
redelijk stil moet ie ook zijn, niet TE zwaar (onder 4kg) & batterij minimum 2u (vandaar ook dat ik die centrio wil)
en bovenal: niet te duur.... (dus geen toshiba of dell ofzo...)
wel acer / asus.
mijn oog viel eigenlijk op deze:

dit vind ik persoon een heel goede laptop (ookal voldoet ie aan vele voorwaarden van mij niet...) maar aangezien er geen TVout opzit valt deze zo-ie-zo AF...
ook de acer travelmate 800 kwam in aanmerking

maar deze vind ik toch nog tamelijk duur (1600eur, zonder enige opties)
Ik moet pas mijn laptop hebben tegen midden oktober, denken jullie dat er nog veel gaat veranderen qua laptops tegen die tijd? (qua prijzen & specs die in mijn lijstje staan).
Alvast bedankt!
eigenlijk zoek ik een laptop met ongeveer deze specs (en ik kan er maar geen vinden met al deze dingen
CPU: centrio (eventueel ook P4-M)
RAM: 512 DDR
GRAF: ATI 9000 (of 9200, maar die vind ik zo-ie-zo al nergens...) (=> moet er halflife 2 op kunnen gaan spelen, ivm met MOD progress)
SND: 5.1 uitgang & LINE-IN
SCHERM: 15"
NETW: draadloos
HD: 40gb (liefst 5400rpm)
TVout!!
CARDREADER
redelijk stil moet ie ook zijn, niet TE zwaar (onder 4kg) & batterij minimum 2u (vandaar ook dat ik die centrio wil)
en bovenal: niet te duur.... (dus geen toshiba of dell ofzo...)
wel acer / asus.
mijn oog viel eigenlijk op deze:

dit vind ik persoon een heel goede laptop (ookal voldoet ie aan vele voorwaarden van mij niet...) maar aangezien er geen TVout opzit valt deze zo-ie-zo AF...
ook de acer travelmate 800 kwam in aanmerking

maar deze vind ik toch nog tamelijk duur (1600eur, zonder enige opties)
Ik moet pas mijn laptop hebben tegen midden oktober, denken jullie dat er nog veel gaat veranderen qua laptops tegen die tijd? (qua prijzen & specs die in mijn lijstje staan).
Alvast bedankt!