Toon posts:

Geef me een reden...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...om een nieuwe kast te kopen. Ik heb een 250 Watt geloof ik, en ik hoor veel tips van 'koop een 300'.
Waarom dan wel? Kom ik dan verder met overklokken? Laat windows me er dan wel in als ik te veel loop te spelen met multiplier enzo?

Adviseer, please

Verwijderd

Je kan toch alleen een nieuwe voeding kopen??
en inderdaad als je overclockt dan heeft hij meer stroom nodig loopt hij ook stabieler als je er meerder HD's in hebt zitten.

Verwijderd

Mijn athlon loopt op een 250 watt voeding, met een brander, dvd, scsi cdrom, 2x 7200 toeren hdd, live drive, geforce, 2 extra 80 mm ventilatoren en ik heb hem nog nooit zien hikken.

Dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.

Verwijderd

ook niet horen trouwens

Verwijderd

Topicstarter
Maar jij hebt een 600@600.
Hikken doet ie pas bij mij bij alles boven 800 mhz.

//edit

ik kan inderdaad alleen een nieuwe voeding kopen, maar m'n huidige kast is een ex-compaqer, en sluit niet mooi aan. Lampjes van aan/uit knop doen het niet, voorzijde USB doet het niet en de kast laat de achterkant voor een groot deel open omdat de originele moederbord dat opvulde. De MSI pro 2 echter...
Dus heeft zo en zo wel nut om een nieuwe te kopen.

Verwijderd

mmm... ok

Als ik hem wil overklokken (vanavond dus) heb ik grote kans dat me voeding eruit knalt ?

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee. Ik weet dus niet zeker of het aan m'n voeding ligt.
Maar kaputt gaat ie niet.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 15:49

duderuud

Sliden is koel

Is echt alleen maar nuttig als je je pc hebt overgeclocked, en hij loopt vaak vast, ondanks dat je niet veel hebt geclocked. Dan kan een andere kast nuttig zijn. Hij loopt er wat stabieler door...

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dat is precies wat ik heb. ik klok niet ver over, en toch zeurt ie.
Koop later wel een nieuwe kast, eerst m'n ouders laten afkoelen.
Steeds dat 'Waarom al die upgrades?'
Sommige mensen...
Pagina: 1