Toon posts:

MSN+ voor MSN 6 Beta!

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Net heb ik voor MSN 6 een "+" versie geïnstalleerd en heb niet goed opgelet tijdens de setup! Nu heb ik allemaal troep op mijn computer staan.

Enkele dingen zoals snelkoppelingen op het bureaublad heb ik al verwijderd maar nu heb ik nog iets gevonden in mijn IE browser.

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ivokoxbackup/Plaatjes/MSN6+.gif

Weet iemand hoe ik deze vervelende balk van verwijderen? Dan bedoel ik niet het uitvinken van de balk!

Bvd,
Ivo

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

uninstallen van MSN+ en dan weer opnieuw installen maar de 'sponserd mode' uitvinken.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het gelijk proberen en post straks of het gelukt is!
aardbeix15 schreef op 04 July 2003 @ 11:38:
uninstallen van MSN+ en dan weer opnieuw installen maar de 'sponserd mode' uitvinken.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
De taliban heeft je pc overgenomen ;) Is het niet gewoon SPY ware? Anders gewoon MSN 6 eraf gooien, is toch rommel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb MSN6 eraf gegooid en opnieuwe geïnstalleerd. Nu heb ik die troep niet meer, maar de huidige IE balk staat er nog gewoon.

• _Arno_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 15:42
Ivo,

Waar heb je die "+" versie gedownload? Ben wel geinteresseerd! :)

Alvast bedankt!

Groeten,
Arno

Verwijderd

Topicstarter
Hier kan je heb downloaden: meuktracker: Messenger Plus! 2.20.43

Maar pas op! Accept niet die gare troep!
_Arno_ schreef op 04 July 2003 @ 11:45:
Ivo,

Waar heb je die "+" versie gedownload? Ben wel geinteresseerd! :)

Alvast bedankt!

Groeten,
Arno

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 18:56
Hierzo: http://files.msgplus.net/beta/PlusBeta2042.exe

.edit: grr.. te laat :(

[ Voor 20% gewijzigd door JJapie op 04-07-2003 11:50 ]

• _Arno_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 15:42
Hartstikke bedankt ivo :)

Ga hem vanavond maar ff downloaden en installeren!

P.S. GFM ook bedankt!

[ Voor 15% gewijzigd door _Arno_ op 04-07-2003 11:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Back to topic! Heeft iemand enig idee hoe ik deze vervelende werkbalk kan verwijderen? Ik heb niet echt zin om mijn hele OS te verwijderen. ;)

Verwijderd

Als je die sponsormode aanvinkt installeert hij idd allemaal troep. Je moet ff zowel ad aware als spy bot erover heen jekkeren. Dan vintie wel 20 items spyware...msn+deinstallen en je reclamebalk is weg...zo niet ff kijken in je temp map...

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik ga het nu gelijk proberen! Ik meld zo even of het gelukt is! Ad-aware heb ik al geprobeerd maar geen resultaat.

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17

flexje

got-father

Gewoon met Add/Remove software in Control Panel MSN+ deinstalleren.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met Spy-Bot gezocht en alles is weg zelf mijn "Hot-bar" van DAP! Behalve die vervelende IE werkbalk van MSN 6+!

Wie o Wie?

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 12:03:
Ik heb met Spy-Bot gezocht en alles is weg zelf mijn "Hot-bar" van DAP! Behalve die vervelende IE werkbalk van MSN 6+!

Wie o Wie?
Nogmaals: Gewoon met Add/Remove software in Control Panel MSN+ deinstalleren.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het nogmaals proberen.

Edit: Helaas bij mij werkt niet niet. 8)7 Doe ik iets verkeerd? Ik verwijder het MSN+ gewoon in control panel. ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 12:10 ]

Verwijderd

mocht alles niet lukken: gewoon recchtermuisknop ergens op je balk van IE en dan die reclamebalk uitvinken....

Verwijderd

Topicstarter
De vervelende onderhand al ***** balk staat er nog steeds! Ik ga mijn Ghost image maar terug zetten. Helaas pindakaas!

Bedankt voor jullie reacties!

Verwijderd

Helaas gaat MSN+ spyware bevatten, moest ik ook laatst achter komen, heb tot 2 weken geleden nog last gehad van die rommel, tot ik registerykeys verwijderde en AdAware er overheen liet gaan, toen was het schoen, rommel die MSn+ :|

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 10:26

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02

Jimbolino

troep.com

voor dat je het weet loop je alweer 2 versies achter:
http://files.msgplus.net/beta/PlusBeta2044.exe

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

Wat is dat voor een rommel?

Durf het niet te openen, geen ico. geen header info.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 17:10
MSN+ (www.msgplus.net) is GEEN rommel! Zorg alleen dat bij installeren het vinkje bij de sponsor uitstaat!

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 12:14:
De vervelende onderhand al ***** balk staat er nog steeds! Ik ga mijn Ghost image maar terug zetten. Helaas pindakaas!

Bedankt voor jullie reacties!
Je bent echt niet normaal man, je gaat toch geen image terug zetten omdat je plosteling banners op je systeem hebt zitten 8)7

Gewoon adaware eroverheen en ff msnplus verwijderen.

|:( je gaat toch ook niet een format c uitvoeren als je een snelkoppeling kwijt bent ....

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 13:11:
[...]

Je bent echt niet normaal man, je gaat toch geen image terug zetten omdat je plosteling banners op je systeem hebt zitten 8)7

Gewoon adaware eroverheen en ff msnplus verwijderen.

|:( je gaat toch ook niet een format c uitvoeren als je een snelkoppeling kwijt bent ....
Idd, dat vind ik ook wat overdreven, dat hoeft toch niet persee.

Gewoon een paar antireclame progjes en uninstallers runne, dan zou die wel weg moeten zijn. Om speciaal een hele image terug te zetten is wel een beetje te :o

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Eric
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 08:23
Volgende is eigen risico-werk, aangezien het over de registry gaat!
Exporteer in ieder geval de registry voordat je gaat klooien!

Doe eens regedit starten en zoeken op noathousgqu
Dit zal een aantal keys opleveren

Bijv. binnen HKEY_CLASSES_ROOT, let hier op het CLSID (een nummer wat oa classes aan library-files koppelt, wordt veel gebruikt binnen de registry, ziet eruit als {00000017-0000-0010-8000-00AA006D2EA4} maar dan met andere nummers).
Onthou dit (copy/paste ofzo) en kijk ook als er in die keys die je vindt bestanden worden genoemd, waarschijnlijk staat hier de inhoud van de toolbar in (dat wat je ziet als je hem aanvinkt).

Verder zal je hem ook tegenkomen binnen HKEY_CURRENT_USER (bijv. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar
, maar het kan ook te vinden zijn onder HKEY_LOCAL_MACHINE)
Dit betreft de daadwerkelijke vermelding in het lijstje wat je liet zien op het screenshot. Hier moet je dus een van de keys weghalen, zodat hij niet meer in het lijstje voorkomt, let hier op de naam (noathousgqu) of het CLSID-nr wat je gevonden had.

Als het goed is zou je het hiermee op kunnen lossen
Succes ermee...

Verwijderd

Gewoon de uninstaller van lop gebruiken, daarmee gaat alles weg heb namelijk hetzelfde gehad :(

Verwijderd

Topicstarter
Als je de voorgaande reacties goed gelezen hebt zie je dat ik al verschillende tooltjes die genoemd zijn gebruikt heb, maar helaas zonder gewenst resultaat.

En een image terug zetten kost nog geen 15 minuten omdat ik al mijn belangrijke bestanden op een andere partitie heb staat. Ik hoef alleen Office en wat games enzo te installeren om weer aan de slag te kunnen. Het koste me in totaal ongeveer 20 minuten. Slechts 5 minuten langer dan met al die programmatjes te prutsen. ;)

• SniperGuy
  • Laatst online: 09-09 20:42
Heb hetzelfde probleem gehad meer een andere "+" voor msn :( ...
De enige oplossing is de oplossing die Super_Freak beschijft.
Als dat niet werkt moet je anders gewoon je je register doorzoeken op "noathousgqu" en alles wat ie vind weghalen (eerst wel even een backupje maken natuurlijk...:P)
Dit was de enige oplossing om die crap weg te krijgen

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-08 09:34
The Windows register controles it all :D
Je moet gewoon die naam ff opschrijven, regedit openen en zoeken. :D
En alle steules verwijderen, heb ik ook gedaan en de balk was weg :)
Ghosten is wel heel radicaal als het gewoon met regedit kan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Met regcleaner kwam ik niet veel tegen. Maargoed ik ben ervan af!

Verwijderd

gast gewoon je msgplus uninstallen en dan opnieuw installen en dan goed opletten watr er staat aangevinkt bij de setup

Verwijderd

Mag ik effe een trap nageven dat ik het wel en beetje dom van je vindt. Er staat gewoon letterlijk SPONSORED TOOLS als je daar YES op antwoord op de vraag of je deze wilt installeren ben je ook niet zo handig bezig.... :Y)

Hetzelfde heb ik ook tegen mijn vriendin gezegt }) Die heeft plus! geuninstalled en ad-aware gedraait en is nu weer schoon.... Daarna zou ik me niet meer druk maken als ik jou was. Misschien dat er ergens nog wat installatie restjes achter blijven maar die zijn (denkik) onschadelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het ook heel dom van mezelf! Normaal let ik altijd goed op bij zulk soort dingen. Maargoed, ik heb het nu niet meer, en daar gaat het om. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 16:45:
Mag ik effe een trap nageven dat ik het wel en beetje dom van je vindt. Er staat gewoon letterlijk SPONSORED TOOLS als je daar YES op antwoord op de vraag of je deze wilt installeren ben je ook niet zo handig bezig.... :Y)
dom dom dom....beetje overdreven...
Die bevestiging die je moet geven lijtk verdomd veel op een license agreement... bovendien kan je ervan uitgaan dat je geen shit bij dat proggie krijgt omdat je dat bij oudere versies ook niet kreeg...

en als hij zn image wil terugzetten dan is het probleem toch opgelost? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hier ben ik het nou helemaal mee eens! Zo dom ben ik dus niet eens. >:)
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 16:55:
[...]

dom dom dom....beetje overdreven...
Die bevestiging die je moet geven lijtk verdomd veel op een license agreement... bovendien kan je ervan uitgaan dat je geen shit bij dat proggie krijgt omdat je dat bij oudere versies ook niet kreeg...

en als hij zn image wil terugzetten dan is het probleem toch opgelost? ;)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Opgelost dus, en begint nu te verzanden in een ietwat offtopic discussie; dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.