Ik ga binnenkort verhuizen naar Geleen. Natuurlijk wil ik een ADSL abonnement nemen, maar nu vraag ik me af wat de ervaringen zijn van tweakers in omgeving Geleen-Sittard met deze providers. Op dit moment neig ik meer naar Planet Internet, maar misschien zijn er nog andere suggesties?
Jullie wonen ook in de buurt van Geleen? Lijkt me het handigst als mensen reageren die daar ook wonen...
Verwijderd
ze even stabiel alleen bij planet heb ik het probleem meet de ftp ik kan dan geen bestanden met rare tekens uploaden en xs4all wel plus je hebt ook nog 3 terabyte aan games programs muziek op de nieuwsgroepen
xs4all heeft een betere ondersteuning en heeft met jarenlange ervaring zichzelf bewezen en hun systemen zijn goed op orde, (natuurlijk heeft ook xs4all eens een crash oid, dat hoort er gewoon bij) ook zijn de helpdeskpagina's daar zeer up to date en kan je zelfs via het internet zien hoeveel mensen er in de wacht staan met daarnaast een advies om wel of niet te bellen. (naar belang van drukte) ook heeft xs4all ondersteuning op alternatieve besturingssystemen dan die van microsoft.
als je voor goedkoop gaat dan planet, maar je betaald naar de service die je krijgt. hoe goedkoper ....
als je voor goedkoop gaat dan planet, maar je betaald naar de service die je krijgt. hoe goedkoper ....
[ Voor 12% gewijzigd door Teckna op 04-07-2003 11:42 ]
XS4ALL, is niet sneller ofzo, maar veel beter kwa klantvriendelijkheid en ondersteuning. Bezoek maar eens www.xs4all/helpdesk, dan zie je wat ik bedoel. Verder mag je alles doen met je verbinding (netwerk, mailserver etc) als je het maar goed doet. Ze hebben verder how-to's voor het opzetten van mailservers, dat zie je bij geen een andere provider.
Daarnaast gaan ze goed om met je gegevens, ook belangrijk vind ik.
XS4ALL is mijn keus dus.
Daarnaast gaan ze goed om met je gegevens, ook belangrijk vind ik.
XS4ALL is mijn keus dus.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
XS4ALL is als beste getest door de Consumentenbond, en ik ben er ook erg tevreden mee.
Ik ben het volledig met wat er op http://www.xs4all.nl/overxs4all/waaromxs4all/index.html staat eens
Ik ben het volledig met wat er op http://www.xs4all.nl/overxs4all/waaromxs4all/index.html staat eens
Wat wordt er bedoelt met dat je geen bestanden met rare karakters kan versturen? Op mijn computer wordt gechat op MSN met chinese karakters... zou dat niet gaan bij Planet???
Verwijderd
"Ik ga binnenkort verhuizen naar Geleen. Natuurlijk wil ik een ADSL abonnement nemen" waarom natuurlijk een ADSL abbo? Ik ken iemand die woont al jaren in Geleen en die heeft @home Kabel en die vindt het prima en hij ondervindt ook geen problemen en haalt makkelijk rond de 300kb/sec down
dat maakt voor adsl helemaal niets uit. Xs4all wordt hier vaker meer gewaardeerd door de veel betere helpdesk, planet heeft vaak leuke acties maar slechtere serviceVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:38:
Jullie wonen ook in de buurt van Geleen? Lijkt me het handigst als mensen reageren die daar ook wonen...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat heeft planet inmiddels ook al, een aparte binaryusenetserver en zelfs nog een betere in de testfase zitten.Raziël5 schreef op 04 juli 2003 @ 11:39:
ze even stabiel alleen bij planet heb ik het probleem meet de ftp ik kan dan geen bestanden met rare tekens uploaden en xs4all wel plus je hebt ook nog 3 terabyte aan games programs muziek op de nieuwsgroepen
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
gewoon even naar www.speedtest.nl en je postcode invullen en even kijken welke providers er allemaal verkrijgbaar zijn in je buurt en welke snelheden ze halen.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Bij Planet hoef je op dit moment geen aansluitkosten te betalen... Maar voor XS4ALL zijn er op dit moment geen acties, voor zover ik kan zien. Zijn er hier toevallig ook XS4ALL medewerkers die misschien weten of die binnenkort wel weer komen??
Verwijderd
maar als je echt een ADSL abbo wil, dan moet je zeker voor xs4all gaan, alleen al voor de nieuwsgroepen zal ik al voor xs4all kiezen (heb zelf ook xs4all) en idd betere service
Ik heb net op die speedtest gekeken, en wat is trouwens Fiberworld? Daar had ik nog nooit van gehoord. Maar in de prijsklasse (ADSL Lite) waar ik naar op zoek ben, schijnt die de snelste te zijn...?
Duidelijk XS4ALL! Lekker stabiel, goede helpdesk, zowel online als telefoon (ook geen 0900) en veeeeeel mogelijkheden!
Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.
Alleen heeft @home een hele slechte reputatie wat betreft hun mailservers en andere diensten. Snelheden schijnen inderdaad best in orde te zijn.Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:43:
"Ik ga binnenkort verhuizen naar Geleen. Natuurlijk wil ik een ADSL abonnement nemen" waarom natuurlijk een ADSL abbo? Ik ken iemand die woont al jaren in Geleen en die heeft @home Kabel en die vindt het prima en hij ondervindt ook geen problemen en haalt makkelijk rond de 300kb/sec down
Tsja, ik had een tijdje geleden gekeken, en ik zag dat @home kabelinternet daar niet mogelijk was... Maar toch, dat is wel effe een verschil he, 25kb of 300kb, ik zal toch nog eens kijken...
Verwijderd
XS4all.
Veel betere helpdesk, veel betere ondersteuning, meer diensten.
XS4all is gewoon ronduit superieur vergeleken met Planet.
Veel betere helpdesk, veel betere ondersteuning, meer diensten.
XS4all is gewoon ronduit superieur vergeleken met Planet.
@&§$$*µ !!! Dat is toch niet te geloven, waar ik eerst woonde konden we ook geen kabel krijgen, en nu ga ik verhuizen, en krijg ik nog steeds geen kabel!
Ik dacht trouwens altijd dat kabel en ADSL ongeveer even snel waren. Maar niet tegen dezelfde prijs dus. Ja, nou zit ik te denken, waarom zou je überhaupt ADSL willen als je kan kiezen???? (ik zal waarschijnlijk verkeerd zitten te denken, maar daar kom ik dan zo wel achter
Ik dacht trouwens altijd dat kabel en ADSL ongeveer even snel waren. Maar niet tegen dezelfde prijs dus. Ja, nou zit ik te denken, waarom zou je überhaupt ADSL willen als je kan kiezen???? (ik zal waarschijnlijk verkeerd zitten te denken, maar daar kom ik dan zo wel achter
Is dat een strikvraag ofzo 
Xs4all natuurlijk.
Xs4all natuurlijk.
Ik zou dus écht XS4all kiezen.
Even een lijstje waarom:
Even een lijstje waarom:
- Je kunt alles doen wat je met je verbinding wilt zoner beperkingen.
- FUP is héél ruim
- Ik heb in 3 jaar in totaal maar 3sec downtime gehad, en dat was toen ik 50% snelheidsverhoging kreeg
- Je kunt je hostname zelf veranderen.
- Ze bieden IPv6 ondersteuning (gebruik ik nóg niet, maar kan altijd leuk zijn)
- Betere helpdesk (nog nooit nodig gehad, maargoed
)
- etc.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
De downloadsnelheden die je met kabel haalt zijn soms sneller, maar dit kan dan ook variëren als het drukker wordt in jouw straat. Verder zijn je uploads heel vaak traag. Met ADSL heb je het voordeel dat je een mooie constante down- en upstream hebt.Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:59:
edit:
Oeps, dit had een edit moeten zijn
Oeps, dit had een edit moeten zijn
Ja, nu doe je niets meer als wat iedereen al zegt herhalen zonder extra argumenten te noemen
[ Voor 19% gewijzigd door Xander op 04-07-2003 12:04 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Maar Xs4all is idd VEEL beter dan PLanet... maar ik zou voor Demon gaan
heeft leuke aanbieding en behoort toch ook tot de betere providers
Tsja, deze vraag is al vrij vaak langsgekomen, en de replies worden ook wat eentonig
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()