Toon posts:

[Microsoft Project 2000] Deïnstall probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem bij het deïnstalleren van Project 2000.

Wanneer ik Project installeer als admin user dan gaat dat zonder problemen. Ik start de applicatie en zie dat Office zich herconfigureert en daarna start de applicatie. Voorzover geen problemen.

Wanneer ik als admin Project 2000 deinstalleer dan gaat dit ook zonder problemen.
Hierna herstart ik de computer en log ik aan als normale user. Ik start Word bijvoorbeeld en Office gaat zich herconfigureren. Dan komt hij met de melding dat ik de locatie moet ingeven naar de proplus.msi. Hij biedt me een pad aan maar dat pad klopt niet meer en ik kan dit als user niet wijzigen. Als ik hetzelfde doe als admin kan ik dit wel wijzigen.

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Daar we dit bij 2000 users gaan doen en die hebben geen admin rechten. Bedankt alvast.

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Kappie

Tell me your secrets...

en als direct na het uninstallen eerst als admin word ofzo start? Gaat het dan bij de gebruiker ook fout??

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik ook geprobeerd. Ik krijg dezelfde foutmelding maar ik kan dan het pad naar de .msi ingeven. Helaas kunnen gebruikers dit zo niet.
Nu bestaat er een tool (msizap.exe) ik heb dit nog niet gebruikt, maar die zou msi info weghalen.
Ook kan ik proberen om deze msi file (proplus.msi) in het path van de pc te copieren. Misschien zoekt de pc daar standaard ook.

Ik hoop dat dit probleem bekend is bij iemand. Leuke uitdaging

Verwijderd

Topicstarter
Het is een puur registry probleem denk ik. Wanneer ik met een clean user aanlog (nieuw gemaakt) dan configureert hij gewoon door. Dus ik denk dat ik in de registry moet gaan slopen. Ben nu de tests aan het doen door de proplus.msi (als ik die vind) in het path te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik het gevonden heb.
De testen met proplus.msi in het path te zetten werkte niet.

Ik heb in de registry gezocht en vond een uninstall dir met daarin allerlei msi entries. Hierin vond ik die ook van Office. Ik heb die gedelete. En Word start.
Nu zoeken of dit problemen gaat geven voor andere zaken.

Verwijderd

Topicstarter
MMM hij wil toch meer dan alleen die .msi Dus dit is niet echt de oplossing. Daar we nu ons office systeem centraal updaten.
Net met Microsoft gebeld en ze raadden aan om gewoon direct te connecten naar de executable.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe bedoel je: "direct te connecten naar de executable"?

Daarnaast is deze knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) bedoelt om je laatste post te editten. Je hoeft niet 3 keer een topic te "kicken" met een nieuwe post.

[ Voor 21% gewijzigd door BtM909 op 07-07-2003 10:40 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1