Toon posts:

Originele software voor de Cassiopeia E105

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn E105 afgelopen week hard moeten resetten en ben daardoor mijn Casio movieplayer en de audioplayer kwijt, nu wou ik die herinstalleren en dat lukt niet meer want de cd heeft te veel krassen (breekt het setup process gewoon af). Ik me al een aap gezocht naar de originele software, maar die kun je ook niet downloaden wel de E115 maar dat is een PocketPC 2000 uitvoering en dat werkt weer niet op de E105.

De Windows Mediaplayer van Microsoft is ook een alternatief, maar die ondersteund het niet om rechtstreeks van de flash kaart de mp3's te draaien.

Weet iemand waar dat nog te vinden is? Is er nog iemand met de originele cd-roms en die ze zou kunnen delen op internet?

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:39

NoTimeRemains

I know

warez?

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is niet bedoeld als zijnde warez, Casio Nederland kan me niet meer helpen hieraan omdat het product "Obsolete" is. Ik ben gewoon een eigenaar van een E105, dus ik heb de licentie, die zit op de doos en de doos heb ik bewaard. Kan ik zo de zijkand van inscannen.

Ik ben bij de Dixons geweest, en daar heb ik op vertoon van de doos een cdrom besteld (was 14 Euro), alleen die was van de E115 bleek achteraf. De E105 konden zij ook geen support meer op krijgen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 11:31 ]

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb de ervaring dat veel nederlandse vestigingen van bedrijven als o.a. casio heel snel drivers enzo van de site halen omdat ze onsolete zijn...
echter bij onze buren (.de en .be) vind je ze dan heel vaak nog terug...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, hij staat in ieder geval nog op hun site. Helaas hebben ze er alleen Microsoft Activesync en een flink aantal pdf bestanden op staan met betrekking tot internetten via een gsm mbv irda