ik heb een "GEFORCE4 MX 440SE 64MB DDR TV OUT" videokaart, en vrienden komen regelmatig een filmpje bij mij kijken.
Maar laatst gingen we ergens anders een film kijken en ik dus mijn computer er naartoe sjouwen.
Ik heb mijn computer bij hun op de tv aangesloten zonder monitor... alles werkte prima...
Na de film ik weer mijn spullen naar huis sjouwen.. alles weer aansluiten.
Computer start op: Bios.. windows boot logo
Maar op het moment waar je moet inloggen krijg ik geen beeld meer op mijn beeldscherm!! Maar op mijn tv met tv-out zie ik wel gewoon alles.
wat kan ik hieraan doen? Ik heb al de resolutie proberen te veranderen en te booten met windows XP cd... (oja ik draai op Windows XP Prof.)
Het is echt een irritant probleem. En volgens mij is dit nog niemand overkomen.
Maar laatst gingen we ergens anders een film kijken en ik dus mijn computer er naartoe sjouwen.
Ik heb mijn computer bij hun op de tv aangesloten zonder monitor... alles werkte prima...
Na de film ik weer mijn spullen naar huis sjouwen.. alles weer aansluiten.
Computer start op: Bios.. windows boot logo
Maar op het moment waar je moet inloggen krijg ik geen beeld meer op mijn beeldscherm!! Maar op mijn tv met tv-out zie ik wel gewoon alles.
wat kan ik hieraan doen? Ik heb al de resolutie proberen te veranderen en te booten met windows XP cd... (oja ik draai op Windows XP Prof.)
Het is echt een irritant probleem. En volgens mij is dit nog niemand overkomen.