Toon posts:

wel beeld op tv-out maar niet op monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een "GEFORCE4 MX 440SE 64MB DDR TV OUT" videokaart, en vrienden komen regelmatig een filmpje bij mij kijken.
Maar laatst gingen we ergens anders een film kijken en ik dus mijn computer er naartoe sjouwen.
Ik heb mijn computer bij hun op de tv aangesloten zonder monitor... alles werkte prima...

Na de film ik weer mijn spullen naar huis sjouwen.. alles weer aansluiten.
Computer start op: Bios.. windows boot logo
Maar op het moment waar je moet inloggen krijg ik geen beeld meer op mijn beeldscherm!! Maar op mijn tv met tv-out zie ik wel gewoon alles.

wat kan ik hieraan doen? Ik heb al de resolutie proberen te veranderen en te booten met windows XP cd... (oja ik draai op Windows XP Prof.)
Het is echt een irritant probleem. En volgens mij is dit nog niemand overkomen. }:O

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Gewoon booten en de video output weer omschakelen (display -> advanced etc..). Moet toch niet zo moelijk zijn?

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
hmm kan je mij een exacte omschrijving geven van hoe ik dat moet doen.
Ik denk namelijk dat jij een andere videokaart dan mij hebt, dus dat je andere opties dan mij hebt.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 10:15:
hmm kan je mij een exacte omschrijving geven van hoe ik dat moet doen.
Ik denk namelijk dat jij een andere videokaart dan mij hebt, dus dat je andere opties dan mij hebt.
Ze werken toch allemaal met de zelfde drivers ? ( lees detonator ... )

Gewoon ff zoeken bij advanced optie's en dan bij beeldschermen / monitoren ( ik weet het niet meer zeker want ik heb nu een radeon 9700pro ipv me GF 4 TI 4400 )

Maar dit is simpel hoor, moet wel lukken :)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
veilige modus -> default monitor omschakelen

Is mij ook eens gebeurd dati k had geboot op de tv zonder de normale monitor .. Dacht voor 2 weken dat mn v-kaart stuk was. totdat ik te tv weer aan had staan.toen kreeg ik er beeld op. via de tv de default monitor teruggezet (die dus verkeerd was gezet)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness