Toon posts:

Tiberian Sun traag over LAN.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond dacht ik gezellig een vriend van me te gaan afknallen in TS.
Zelf zit ik op een AMD 1Ghz met WinXP en hij had een P233mmx met 96MB (is beter dan de minimum req.) en Win98.
Het spel starten, etc ging lekker snel ook de normale gameplay deed zoals 't hoort.
Maar zodra we ging gamen via 't LAN was de game niet vooruit te branden.
Ik heb thuis een 100Mbit switch en beide pc's hebben een 100Mbit netwerkkaart die hard op 100Mbit FD staat ingesteld.
Ook met die settings spelen helpt niet, het spel werd er niet sneller op.
IPX/SPX is ook geinstalleerd op beide pc's en ingesteld op Ethernet II (zoals op de westwood site staat). Echter maakt dit geen verschil voor de snelheid.

Wie o wie weet wat hier aan te doen valt?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Hoe speelde het spel op de P233MMX waar je op speelde? Want het kan namelijk best zijn dat het spel zo snel draait als de langzaamste PC van de LAN. Zo werkt het met Generals in ieder geval ook. Tiberian Sun is natuurlijk wel een wat ouder spel, maar dan nog zou het kunnen dat het spel gewoon langzamer gaat draaien als de tegenstander een slome PC heeft.

Probeer het spel dus eens uit op die PC zelf, zonder LAN of ga eens met twee snelle PC's tegen elkaar :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Snel vs Snel gaat wel lekker. :)
Die P233Mmx is gewoon te traag, zag het nu ook in een single player game.
Nou ja, 't was leuk geprobeerd. Wellicht andere leuke games die wel over LAN te doen zijn met zulke systeempjes. Maar eens lekker in de oude doos graven. :)