rare pc?!? gaat vanzelf opnieuw opstarten

Pagina: 1
Acties:

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 14:48

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Topicstarter
mijn pc p3 450@504mhz start zichzelf af en toe opnieuw op. dit gebeurde de eerste keer na het overklokken , soms werkt het beestje 10 uur achter elkaar goed maar vanochtend bij het opstarten, windows was net geladen restte hij zichzelf weer en tijdens het opnieuw opstarten nogmaals en daarna bleef hij het gewoon doen??? vreemd he, hoe komt dit denken jullie, ik krijg ook soms de melding dat mijn systeembronnen op zijn terwijl ik 128mb pc100 geheugen heb, dan zie je ineens dat je 0% hebt en daarna ineens weer gewoon 70% of meer, ik heb trouwens een asus p2b met eerste biosversie, een cpucoooler op 5000 r/pm en de cpu wordt bij full load 49,5 graden.
zou mijn geheugen het allemaal niet trekken of zou mijn 230watt voeding niet genoeg zijn?? :?

...

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 14:48

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Topicstarter
de rest van mijn systeem is: een agp diamond viper 770, zonder extra cooling, een hd wd, 13,7 GB op 7200 toeren, soundblaster128, miro tv kaart, netwerkkaartje isa, dvd speler pioneer 106s, 24 speed hp cdromspeler

de pci bus werkt nu op 37 mhz en de agp op 75mhz zou dat te hoog zijn??

...

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Moet nixs uitmaken, draai zelf ook op 504 Mhz.
Heb er nu nog een 235 Watt in hangen, maar daar komt binnenkort een 300 Watt bij.
Ja weet het, beetje Overkill maar wel :9

And The Only One