Verwijderd

Topicstarter
Beste lui-tjes,

Ik heb onlangs een Fujifilm Finepix S304 gekocht, die ik volgende week geleverd krijg. :*)
Graag zou ik willen weten of ik daar goed aan heb gedaan, jaja ik weet dat het dan al te laat is, maar ik wil gewoon eventueel wat tips/opmerkingen hebben.

Vooral van mensen die al zo'n camera hebben.

Thx ;)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Heb je de search al gebruikt om te kijken of hier in het verleden al topics over zijn geweest?

Edit: Geloof het niet dus, KLIKKERDERKLIK.

[ Voor 67% gewijzigd door Brede P op 04-07-2003 09:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jawel heb ik wel gedaan, maar ik wil juist van die mensen een rreactie hebben over hoe de camera hen bevalt. Aan reviews van bedrijven e.d. heb ik niks, wil gewoon reactie hebben van de gebruikers.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Kingkey, de search van dit Forum gaat over de mening van verschillende gebruikers.
Er zullen wellicht links naar de websites van de fabrikanten worden gegeven, maar er zullen zeker ook genoeg meningen van gebruikers tussen zitten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Digicams horen in Gadget Talk, offtopic opmerkingen horen in een topicreport en niet in het topic (plz ;)). Ik Zet dit topic voorlopig in Gadget talk, er is nog geen topic specifiek over deze camera dus misschien dat ervaring uitwisselen interessant kan zijn, al had de topicstarter wel even kunnen wachten en gelijk wat foto's erbij kunnen zetten :)

>> Gadget Talk dus (en een kleine topictitelaanpassing)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

wat ik van de s304 gehoord heb is nix dan goeds. het is de opvolger van de 2800 UZ, en wordt in amerika ook wel 3800 UZ genoemd. vette zoom, zou ik ook wel willen!
de 2800 schijnt het probleem te hebben van een te zwakke lichtopbrengst van het lcdscherm, en er is geen optische zoeker maar een lcd schermpje. voordeel hiervan is dat je bij zonnig weer (als het gewone scherm onduidelijk is) toch kan zien of je foto scherp is enzo. dit is meestal niet het geval bij optische zoekers van digicams.

andere opties (waar ik misschien voor was gegaan als ik zat geld had voor een s304) zijn de olympussen uit de 7x0 serie, die een 8 of 10x zoom hebben. die zijn echter zo weer 100 euro duurder, maar toch.

nou goed, succes ermee, ik hou het lekker bij mijn canon a60. misschien koop ik ooit wel een grotere zoom maarja dat zien we dan wel.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik heb sinds zo'n drie maanden een S304, vooral gekocht ivm mijn toen nog aanstaande kleine O+ . Ben zeer te spreken over het masjien!

Argument om deze te kopen was voor mij onder andere de zoomlens en de redelijke prijs vergeleken met andere camera's.

De kwaliteit van de foto's is prima. Kijk maar eens op www.wijsamen.nl, daar staat een stapel (gecomprimeerde) foto's van m'n dochter. Als je interesse hebt in een paar ongecomprimeerde foto's dan geef maar een gil, kan ik je wel mailen of ergens posten ofzo.

Enige nadelen die ik er aan vind zitten zijn dat je de ISO-waarde niet kunt aanpassen (staat vast op ISO100), dus hij heeft redelijk wat licht nodig. Verder is hij vrij bewegingsgevoelig, vooral in de automatische stand (die gebruik ik het meest). Flitsen helpt hier goed tegen, en ik denk dat je er met de Manual-stand ook wel wat aan zult kunnen doen, maar ik heb nog geen tijd gehad om daar echt mee te experimenteren.

Nomen nescio

Pagina: 1