• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:44

flexje

got-father

Topicstarter
Hey guys, hier op mijn werk (zit bij de IT) willen ze bij HR een pasfotosysteem aanschaffen. Ze hadden zelf al wat gezocht en wilden toen een digitale camera + fotoprinter om pasfoto's te maken... :/
Nou leek mij dat niet echt handig en ben zelf op zoek gegaan naar een wat geautomatiseerdere pasfotosysteem.
Nu keek ik vanochtend op de polaroid.com site en ben een aantal systemen tegengekomen dat ik een gepaste solution vond:

- Polaroid Digital SPd360 Link
- Polaroid Digital Miniportrait Link Deze is nog niet verkrijgbaar maargoed.

Nu wil ik weten waar ik zulke systemen kan kopen? En wat de prijzen ongeveer zullen zijn.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Kijk eens bij http://www.focilux.be , een belgische leverancier van een flinke hoeveelheid (pro) camera spul :) Een nederlandse leverancier weet ik zo gauw niet, en de prijs, geen flauw idee ;) Prijsindicatie: $1898.95 , hier gevonden.

[ Voor 28% gewijzigd door Remy op 04-07-2003 08:54 ]

LinkedIn
Instagram

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:44

flexje

got-father

Topicstarter
ReemF schreef op 04 July 2003 @ 08:52:
Kijk eens bij http://www.focilux.be , een belgische leverancier van een flinke hoeveelheid (pro) camera spul :) Een nederlandse leverancier weet ik zo gauw niet, en de prijs, geen flauw idee ;) Prijsindicatie: $1898.95 , hier gevonden.
waar zou ik in godsnaam moeten kijken op die site.. snap er geen reet van (van die site dan:P) :? Moet ik bij "het weer" kijken? :P
$ 2000 , daar kunnen ze denk ik wel mee leven.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 16:11

BaRF

bijna kerst

wij hebben een mitshubishi in gebruik, werkt super! :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you