Eyo... ik zit me met een berg problemen 
Zojuist de PC van m'n ouders iets geupgrade.. dit was het systeem:
ECS K7S5A Pro (+lan)
AMD Thunderbird 800
384MB PC133 (128+256)
Sapphire Radeon 9200
Maxtor 20GB 7200RPM
Ik heb er het volgende bijgezet / aan vervangen:
Maxtor 80GB 7200RPM (erbij)
AMD XP 2400+ (133 MHz FSB, vervangen
)
Nu werkt het volgende niet:
- als ik allebei de geheugendimms erin laat zitten boot de nieuwe CPU meestal wel, maar crashed na een paar minuten in windows, vooral als ik 3dmark 2001 start
- als ik er maar 1 in stop gebeurt dit niet
- elke keer als de PC -uit- is geweest (geen reboot, echt shutdown) moet ik de bios resetten voordat 'ie weer aan gaat
- ik krijg het diskettestation op geen mogelijkheid meer aan de praat (kabel op 4 mogelijke manieren erin gestopt, de PC boot niet of herkent geen diskettes)
Ik heb de search gebruikt (daaruit kwam ik er op om 1 DIMM erin te stoppen)... ik heb er ook aan gedacht om de bios te flashen maar zonder floppydrive is dat nogal lastig :[
Help aub :]
Zojuist de PC van m'n ouders iets geupgrade.. dit was het systeem:
ECS K7S5A Pro (+lan)
AMD Thunderbird 800
384MB PC133 (128+256)
Sapphire Radeon 9200
Maxtor 20GB 7200RPM
Ik heb er het volgende bijgezet / aan vervangen:
Maxtor 80GB 7200RPM (erbij)
AMD XP 2400+ (133 MHz FSB, vervangen
Nu werkt het volgende niet:
- als ik allebei de geheugendimms erin laat zitten boot de nieuwe CPU meestal wel, maar crashed na een paar minuten in windows, vooral als ik 3dmark 2001 start
- als ik er maar 1 in stop gebeurt dit niet
- elke keer als de PC -uit- is geweest (geen reboot, echt shutdown) moet ik de bios resetten voordat 'ie weer aan gaat
- ik krijg het diskettestation op geen mogelijkheid meer aan de praat (kabel op 4 mogelijke manieren erin gestopt, de PC boot niet of herkent geen diskettes)
Ik heb de search gebruikt (daaruit kwam ik er op om 1 DIMM erin te stoppen)... ik heb er ook aan gedacht om de bios te flashen maar zonder floppydrive is dat nogal lastig :[
Help aub :]