• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-03 23:09
'k zag hem in een boekje staan van de phonehouse. Ik heb al iets info opgezocht, maar nog geen concrete info...

iemand al ervaring? (lijkt me stug)

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

1200 piek los volgens mij ...

Verwijderd

Ik heb hem gisteren gekocht bij BCC.
869 piek + allin180 van DTone.
Eeeeeerg gave gsm. Het is gewoon de telefoon die de S35i had moeten zijn. Je kan alles gewoon op die multimedia card zetten. Ringtones, logo's, animaties etc.
En uiteraard de ingebouwde MP3 speler :)
Als je het geld hebt: gewoon GAAN voor dat ding :)

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Alleen jammer dat die multimediacard weer zo'n eenmalig te bruiken ding is. Volgende telefoon heeft wel weer iets anders als opslag. En waarom zou je in godsnaam 869 piek uitgeven voor een telefoon terwijl je de meeste voor niks krijgt? |:( Vind de 3310 persoonlijk nog mooier dan die SL45

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:59

Mike78

Always

Ik heb hem sinds vorgie week donderdag een erg leuk telefoontje en je kan er tot 128MB in proppen. Kijk hier anders even voor wat meer info www.gsm.nl/phones/siemens/siemens.htm of www.siemens.nl. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Op donderdag 04 januari 2001 10:05 schreef Skoezie het volgende:
Alleen jammer dat die multimediacard weer zo'n eenmalig te bruiken ding is.
[..]
MMC card is anders wel een neiuwe standaard kaart. De Casio EM-500 PocketPC heeft bv. het zelfde type slot. Binnenkort komen er ook MMC/SD slots, waarmee die slots ook geschikt worden voor andere miniscule hardwareuitbreidingen, zoals ethernetkaartjes, gsm/gprs modems, gps moduletjes, bluetooth chippies etc. etc.

Als je toch nog even moet sparen voor de SL45, zou ik trouwens nog maar even wachten tot de SL45-GPRS er is. Dat WAPt wat fijner (en goedkoper).

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 10:05 schreef Skoezie het volgende:
Vind de 3310 persoonlijk nog mooier dan die SL45
Wat? Het is dat je er persoonlijk bijzet >:)
De 3310 is echt weer zo'n massa-actie van Nokia....de SL45 is gewoon om te :9~:9~:9~

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 09:43 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Ik heb hem gisteren gekocht bij BCC.
869 piek + allin180 van DTone.
Eeeeeerg gave gsm. Het is gewoon de telefoon die de S35i had moeten zijn. Je kan alles gewoon op die multimedia card zetten. Ringtones, logo's, animaties etc.
En uiteraard de ingebouwde MP3 speler :)
Als je het geld hebt: gewoon GAAN voor dat ding :)
Wat is er mis met de Siemens S35 :) :), alles wat ik nodig heb zit er op, ik kan er met mijn Palm V :):) mee e-mailen, wappen, internetten, ICQ-en, noem het maar op. Iedereen heeft zo'n zijn eigen zaken die hij belangrijk acht bij de aankoop. Ik moet wel zeggen dat hij er aardig uit ziet die SL45 maar f 869 bijbetalen vindt ik wel erg extreem, half jaartje wachten en je hebt heb voor minder dan de helft

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:06
Hoe doe je dat kerstens? Gewoon inbellen bij je normale ISP of gaat via je mobiele maatschappij? Apart data-abbo?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:40
Gewoon inbellen bij normale isp.

Enne.. die sl45 is best kewl! :) Ik baal alleen van die antennne!

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/mysiemens/images/sl45.gif
http://www.siemens.nl/mysiemens/whatsnew/default.htm
Siemens komt met Super SmartPhone op de markt.

8.09.2000 - Siemens komt binnenkort met een Super Smartphone op de markt die onder meer beschikt over een ingebouwde MP3 speler, WAP, een organizer en een dictafoon. Daarnaast kan de agenda in deze telefoon worden gesynchroniseerd met de agenda van MS Outlook. Deze zogeheten SL45 is vandaag gepresenteerd tijdens het Filmfestival in Venetië.

De SL45 is ondanks het grote scala aan mogelijkheden klein en vederlicht (88 gram). Bovendien is deze Smartphone uitgerust met een geheugen van 32 MB die is uit te breiden tot 128 MB.

Dit geheugen, een MultiMediaCard, werkt als een harde schijf waarop allerlei informatie kan worden opgeslagen zoals: vele tientallen SMS berichten, gesproken berichten, afspraken, adressen, telefoonnummers en natuurlijk MP3 bestanden.

De compacte, stijlvol vormgegeven, GSM telefoon wordt geleverd met een hoog contrast, amber verlicht display.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op donderdag 04 januari 2001 19:48 schreef salT het volgende:

[..]
Wat? Het is dat je er persoonlijk bijzet >:)
De 3310 is echt weer zo'n massa-actie van Nokia....de SL45 is gewoon om te :9~:9~:9~
en de de SL45 is geen massa product?

Verwijderd

Zit er net zo'n butgeluid in als de C35I?

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 08:50 schreef Accident het volgende:

[..]
en de de SL45 is geen massa product?
Nee de SL45 is geen massa-product. Ik heb het hier over de consument, niet over de mate van productie uiteraard. :)
Net zoals de 3210 is de 3310 een poging van Nokia om zoveel mogelijk klanten te trekken. De SL45 is naar mijn mening meer bedoeld voor de wat veeleisende gebruiker (vanwege de specs en de prijs).

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 21:17 schreef valkenier het volgende:
Hoe doe je dat kerstens? Gewoon inbellen bij je normale ISP of gaat via je mobiele maatschappij? Apart data-abbo?
gewoon inbellen via mijn ISP, zie http://users.zipworld.com.au/~rmills/IR4.htm

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:40
Ja, dat had ik ook al gezegd! ;)

KerStens: Ik baal van je! >:)

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 20:46 schreef KerStens het volgende:

[..]
Wat is er mis met de Siemens S35 :) :), alles wat ik nodig heb zit er op, ik kan er met mijn Palm V :):) mee e-mailen, wappen, internetten, ICQ-en, noem het maar op. Iedereen heeft zo'n zijn eigen zaken die hij belangrijk acht bij de aankoop. Ik moet wel zeggen dat hij er aardig uit ziet die SL45 maar f 869 bijbetalen vindt ik wel erg extreem, half jaartje wachten en je hebt heb voor minder dan de helft
Ik bedoelde te zeggen dat je bijvoorbeeld in de telefoon zelf het logootje kan veranderen, je er veel meer belmelodieen op kan zetten, je smsjes kan archiveren. (op s35i kan je maar 10 sms'jes kwijt) etc.
Net allemaal van die kleine handigheidjes die de S35i jammer genoeg niet heeft.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op vrijdag 05 januari 2001 12:18 schreef salT het volgende:

[..]
Nee de SL45 is geen massa-product. Ik heb het hier over de consument, niet over de mate van productie uiteraard. :)
Net zoals de 3210 is de 3310 een poging van Nokia om zoveel mogelijk klanten te trekken. De SL45 is naar mijn mening meer bedoeld voor de wat veeleisende gebruiker (vanwege de specs en de prijs).
ok ik begrijp wat je bedoelt
alleen het is ze wel goed gelukt bij nokia dan :)

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 21:22 schreef Jasper het volgende:

Enne.. die sl45 is best kewl! :) Ik baal alleen van die antennne!
het schijnt dat er een back-komt zonder antenne... (niet van siemens denk ik maar toch!), ik koop hem als die er is!
Pagina: 1