Irfanview zoom langzaam in fullscreen

Pagina: 1
Acties:

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik gebruik Irfanview om foto's en plaatjes mee te bekijken. Als ik fullscreen view en ik zoom in, dan zoomt hij erg langzaam wanneer het plaatje groter is dan het scherm. Als ik uit full screen mode ga en dan ga zoomen, dan zoomt ie heel snel, ook al is het plaatje groter dan het scherm.

Weet iemand waardoor dit veroorzaakt kan worden? Ik heb net nieuwe hardware en dan gaat het zoomen nog steeds langzaam, beetje jammer. :|

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:16

momania

iPhone 30! Bam!

Waarchijnlijk tekend de software ook alles wat je na het zoomen niet meer in beeld ziet.
Hoe groter het dan wordt, hoe langer het duurt voordat alles getekend is door je systeem.

Misschien moet je eens een andere viewer proberen?
Zijn best veel andere goeie als: ACDCee en PMView.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

momania schreef op 04 July 2003 @ 00:28:
Misschien moet je eens een andere viewer proberen?
Zijn best veel andere goeie als: ACDCee en PMView.
Alleen zijn die niet freeware :)

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb vroeger wel met ACDCee gewerkt. Maar een keer raadde iemand mij aan om IrFanView te gebruiken en uiteindelijk ben ik die gaan gebruiken en ik ben er nu helemaal aan gewend. Misschien toch maar eens verder kijken dan, aangezien dit probleem dus waarschijnlijk niet verholpen gaat worden.

Edit:

Het is gelukt! Ik heb de "all plugins" geinstalleerd van de website van IrFanView en nu zoomt ie ook fullscreen snel! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Morphs op 04-07-2003 15:26 . Reden: Oplossing gevonden :) ]