Ik heb op de HCC bij FunPrice een 300 watt voeding gehaald (laten halen door een vriend) En nu zag ik dus toen ik hem thuis had, dat hij maar 14A kan leveren op de +3,3 Volt... terwijl ik van jullie had gehoord dat je voor een abit kt7 + duron 700 een 20A moest hebben op de 3,3 volt... Nu ben ik dus begonnen met windows installeren enb dan ging allemaal lekker, 3d mark enz ook goed. Toen het overclocken.
Netjes ingekleurd meteen goede multipliers, 7,5 Boot goed, 8,0 Boot goed, 8,5 Boot goed, alleen windows crashde meteen bij het opstarten. Dus ik weer op 8,0 En toen deed ie het weer perfect =))
Kan dit misschien aan die 14A ipv 20A liggen ? Of ligt het aan de koelpasta ? Of misschien toch een KUT duron ?
Netjes ingekleurd meteen goede multipliers, 7,5 Boot goed, 8,0 Boot goed, 8,5 Boot goed, alleen windows crashde meteen bij het opstarten. Dus ik weer op 8,0 En toen deed ie het weer perfect =))
Kan dit misschien aan die 14A ipv 20A liggen ? Of ligt het aan de koelpasta ? Of misschien toch een KUT duron ?