[merge]klopt dit wel?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo mensen *en speciaal wouter*,

het zal aan mij liggen maar als het goed is moet er op de prognose pagina toch geen verschil zitten tussen het feit dat je de FP naam of de GoT naam invoert met je password als je wil checken?

Want als ik mijn GoT naam gebruik krijg ik dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude T.net account: (0)
Oude GoT account:   zwerver (19345)

Nieuw account:  zwerver240 (34513)
Email:  r.vandenblink1@chello.nl
Registratiedatum:   2001-02-19 10:12:22

en als ik mijn FP naam gebruik dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude T.net account: orkaan (24674)
Oude GoT account:   (0)

Nieuw account:  orkaan (34511)
Email:  ronald@s-en-h-solutions.nl
Registratiedatum:   2001-02-19 10:04:22

Nu heb ik op de mergepage aangegeven dat ik zwerver overal wil gebruiken, maar het ziet er naar uit dat het nu zwerver240 gaat worden? Of wordt het nu toch orkaan... zoals de prognose aangeeft als ik mijn FP naam opgeef. I'm lost atm, want volgens mij moeten ze allebei het zelfde doorgeven of betekend dat mijn merge gewoon niet gelukt is....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zo te zien heb jij bij geen van beide accounts een voorkeur opgegeven. Dus als je dat nog doet, dan zal het wel goedkomen denk ik. Of heb je die voorkeur heel kort geleden doorgegeven. Dan kan het kloppen dat er foute gegevens staan omdat de prognose gebaseerd is op een oude userbase en oude voorkeursgegevens. Uiteindelijk gaat het wel goed echter :).

[ Voor 7% gewijzigd door Harm op 03-07-2003 23:53 . Reden: BTW en link ]

• Zwerver
  • Niet online
uhm, ik heb mijn voorkeur al doorgegeven bij de eerste aankondiging.... maar zal het nog een x doen dan?

uhmz.... was dit?
code:
1
Het Tweakers.net-account is al gekozen bij een mergevoorkeur. Het GoT-acount is al gekozen bij een mergevoorkeur.

[ Voor 43% gewijzigd door Zwerver op 03-07-2003 23:56 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm, en weet je dan heel zeker dat je de accounts zwerver en orkaan hebt laten koppelen? En niet toevallig een oude kloon van één van beide? Dat zou namelijk voor mij verklaren waarom de gegevens zijn zoals ze zijn.

[edit]
Dat wil dus zeggen dat beide accounts al zijn gekozen.

[ Voor 14% gewijzigd door Harm op 03-07-2003 23:58 . Reden: BTW ]

• Zwerver
  • Niet online
nee, heb nooit een kloon gehad, zie ook de edit boven me
[edit]

ja door mijzelf, maar al lang geleden, waarom geeft de prognose dat niet aan dan?
edit:

overigens heb ik wouter hier over gemaild een tijdje geleden, en geicqd maar geen reactie gehad

[ Voor 73% gewijzigd door Zwerver op 03-07-2003 23:59 . Reden: edit erbij ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

ACM gaat er morgen even naar kijken :). Ik vermoed toch een verkeerde of dubbele koppeling, maar hij zal daar duidelijkheid over kunnen geven.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Zwerver
  • Niet online
oke dank je wel, dan hoop ik dat ik er toch nog met zwerver op fp en got uit kom rollen

offtopic:
overigens no hard feelings he wouter ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Harm schreef op 03 July 2003 @ 23:53:
Of heb je die voorkeur heel kort geleden doorgegeven. Dan kan het kloppen dat er foute gegevens staan omdat de prognose gebaseerd is op een oude userbase en oude voorkeursgegevens.
zwerver schreef op 03 July 2003 @ 23:53:
uhm, ik heb mijn voorkeur al doorgegeven bij de eerste aankondiging.... maar zal het nog een x doen dan?
Ik weet niet wanneer jij denkt dat de eerste aankondiging was, maar die was iig niet op 16-06-2003 om 21:50:29 ;) Wat wel het moment was dat jij je koppeling aanmaakte.

Zoals je kan zien, was dat zelfs _na_ mijn laatste posting hier: Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 16-6-2003* waaruit dus de conclusie valt te trekken dat er gewoon geldt wat Harm al zei :)

[ Voor 15% gewijzigd door ACM op 04-07-2003 09:52 ]

• Zwerver
  • Niet online
uhmz acm, heel erg interesting uiteraard om aan te geven dat ik 16-06-2003 in jullie db sta, maar dat geeft voor mij alleen maar aan dat de eerste x dat ik gemerged heb _niet_ in de db staat... Wat ik al zei heb ik wouter hier al eerder over gemaild en er een icqtje tegen aangegooid omdat het niet goed werkte.... Als wouter dat mailtje nog heeft, dan staat daar ook de datum in wanneer ik voor de eerste keer geprobeerd heb mijn account te mergen, bij benadering ;) Want de mail datum zal wel niet exact gelijk zijn aan de merge datum gok ik....

[edit 2]
Laat ik even heel duidelijk zijn voor de volledigheid... ik heb toen er niks uit de prognose page kwam nog een 2e x gemerged en dat zou wel op die datum zijn

[ Voor 25% gewijzigd door Zwerver op 04-07-2003 10:40 . Reden: extra info ]

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heb je het stukje dat ik van Harm quote wel nog een paar keer doorgenomen?

"maar dat geeft voor mij alleen maar aan dat de eerste x dat ik gemerged heb _niet_ in de db staat..."
Als dat dus niet in de DB stond ten tijde van het opbouwen van die prognose, dan is dat toch precies de verklaring waarom het er fout in staat nu :?

• Zwerver
  • Niet online
jawel, maar dan vraag ik me nu dus af of het er wel goed in staat.... ik ga er vanuit van wel, en in dat geval is het probleem uit de wereld ;) Maar doet die prognose er zo lang over dat als ik op 16-06-2003 om 21:50:29 gemerged heb dat de prognose het nu nog niet aangeeft?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nee, die prognose draait gewoon niet continue. Sterker nog, dat was de enige keer dat ik hem uberhaupt liet draaien.

[ Voor 44% gewijzigd door ACM op 04-07-2003 11:11 ]

• Zwerver
  • Niet online
ah oke, mag ik dan vragen of je zo vriendelijk wil zijn om te vertellen of nu idd met zwerver als voorkeur in de db sta? Zal haast wel denk ik?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ja, anders had ik dat wel gezegd (maar voor de duidelijk) dus: Ja, je staat nu met bovenstaande twee accounts als één gekoppeld in de DB :)

• Zwerver
  • Niet online
key dan mag die nu dicht ;) thnx ACM, Wouter en Harm

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

k :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.