Hallo mensen *en speciaal wouter*,
het zal aan mij liggen maar als het goed is moet er op de prognose pagina toch geen verschil zitten tussen het feit dat je de FP naam of de GoT naam invoert met je password als je wil checken?
Want als ik mijn GoT naam gebruik krijg ik dit:
en als ik mijn FP naam gebruik dit:
Nu heb ik op de mergepage aangegeven dat ik zwerver overal wil gebruiken, maar het ziet er naar uit dat het nu zwerver240 gaat worden? Of wordt het nu toch orkaan... zoals de prognose aangeeft als ik mijn FP naam opgeef. I'm lost atm, want volgens mij moeten ze allebei het zelfde doorgeven of betekend dat mijn merge gewoon niet gelukt is....
het zal aan mij liggen maar als het goed is moet er op de prognose pagina toch geen verschil zitten tussen het feit dat je de FP naam of de GoT naam invoert met je password als je wil checken?
Want als ik mijn GoT naam gebruik krijg ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude T.net account: (0)
Oude GoT account: zwerver (19345)
Nieuw account: zwerver240 (34513)
Email: r.vandenblink1@chello.nl
Registratiedatum: 2001-02-19 10:12:22 |
en als ik mijn FP naam gebruik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude T.net account: orkaan (24674)
Oude GoT account: (0)
Nieuw account: orkaan (34511)
Email: ronald@s-en-h-solutions.nl
Registratiedatum: 2001-02-19 10:04:22 |
Nu heb ik op de mergepage aangegeven dat ik zwerver overal wil gebruiken, maar het ziet er naar uit dat het nu zwerver240 gaat worden? Of wordt het nu toch orkaan... zoals de prognose aangeeft als ik mijn FP naam opgeef. I'm lost atm, want volgens mij moeten ze allebei het zelfde doorgeven of betekend dat mijn merge gewoon niet gelukt is....
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer