Ik wil binnenkort ook mijn P75 upgraden naar P90. Scheelt bakken
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
"Scheelt bakken ", zegt de dude met een Celeron op 464
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dan moet Scopey leren quoten, want uit zijn quote is niet echt af te leiden dat ie daarom lacht...
Verwijderd
ik vat de humor ervan ook niet helemaal... 
anyway.. ik zou gewoon die koeler dr op laten.. mijn P2-350 heeft ook een koelvin met 1 fan. Als je 'voelt' dat het koelblok duidelijk warmer wordt moet je ff een nieuwe koeler kopen
anyway.. ik zou gewoon die koeler dr op laten.. mijn P2-350 heeft ook een koelvin met 1 fan. Als je 'voelt' dat het koelblok duidelijk warmer wordt moet je ff een nieuwe koeler kopen
Ok, maar enig idee hoe warm mijn koelblok ongeveer mag worden, wanneer ik moet gaan uitkijken enzo?
ik heb op dit mobo helaas geen hardware-monitor, dus ik moet alles min of meer op gevoel doen...
ik heb op dit mobo helaas geen hardware-monitor, dus ik moet alles min of meer op gevoel doen...
Upgraden van een 233 naar een 333 levert maar een minimaal verschil op. Daarom wordt er een de draak met je gestoken door bijvoorbeeld te zeggen ik ga ook upgraden van 75 - 90.
Verder is voelen en schatten dat ie 30 graden wordt niet echt betrouwbaar lijkt me.
Verder is voelen en schatten dat ie 30 graden wordt niet echt betrouwbaar lijkt me.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Naja, minimaal verschil... 100 Mhz meer is toch weer 100 Mhz erbij...
en das wel wat meer dan van 75 naar 90...
Of bedoelen jullie dat die warmte niet veel veranderd van 233 naar 333?
en das wel wat meer dan van 75 naar 90...
Of bedoelen jullie dat die warmte niet veel veranderd van 233 naar 333?
Zo'n 333 wordt bijna nix warmer als je 233.
Sterker nog, mijn 233 werd warmer dan mijn 333....
Waarschijnlijk iets geoptimaliseerd of zo, want ze hebben beide de Klamath core van 0.35 micron...
Hoe dan ook, je kunt gewoon je huidige Cooler blijven gebruiken, of je moet van plan zijn je PII-333 te OC'en naar 500 Mhz, op 4 Volt, dan moet je wat meer drastische maatregelen nemen....
Sterker nog, mijn 233 werd warmer dan mijn 333....
Hoe dan ook, je kunt gewoon je huidige Cooler blijven gebruiken, of je moet van plan zijn je PII-333 te OC'en naar 500 Mhz, op 4 Volt, dan moet je wat meer drastische maatregelen nemen....
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1