Toon posts:

Niet meer kunnen inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat ik wel kan inloggen op een bericht te plaatsen maar zodra ik wil inloggen om iets aan te bieden wat ik wil verkopen dan lukt dat niet. Iedere keer krijg ik de melding dat mijn username of wachtwoord niet goed is.

Wat doe ik fout?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je een gebruikersnaam op de FP? Zoja, welke. Zonee, registreer jezelf en klaar is wiseguy007.

Verwijderd

Topicstarter
Kan je mij de link sturen waar je dat kan doen? Want ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb wel ergens gelezen dat je twee accounts nodig heb maar hoe ik aan de tweede kom.

Verwijderd

Topicstarter
Fijn maar als ik hier een account aanvraag krijg ik de melding te zien dat er al iemand als inlog naam bekend staat + het feit dat je e-mail adres al gekoppeld staat.

• Harm
  • Niet online
En welke loginnaam wil je dan gaan gebruiken? Welke e-mailadres heb je trouwens? Als je me die geeft, kijk ik even na welke gebruiker daarbij hoort.

Verwijderd

Topicstarter
Tja in ben nu ingelogt onder wiseguy007 vandaar dat ik ook deze berichten kan plaatsen. Als je dus een tweede account actief moet maken om ook iets te koop aan te bieden dan is de username wisemuller007 met e-mail adres j.wiseguy@planet.nl goed

• Harm
  • Niet online
Uit betrouwbare bron (waarvoor dank Wouter) heb ik je e-mailadres vernomen. Die informatie heb ik gecombineerd met mijn 1337-zoekskillz in de userDB. Vandaar dat ik nu weet dat jij dit account hebt geregd op de FP: wiseguy007. Veel plezier ermee :) en als je nog een nieuw password wil hebben geef je maar een gil.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, je hebt geen prijs en opmerking ingevuld of je login is onjuist. Het is toch wel handig om dat te doen. Kan ook zijn dat de prijs geen integer is. Kom ik uit een ei of ben ik nu gek maar het werkt nog steeds niet bij het invullen van een

Verwijderd

Topicstarter
Wacht ff ik lees de mail nu pas...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
• Staat je systeemdatum goed?
• Kan je cookies aannemen?
• Heb je alle tijdelijke bestanden weggegooid?
• Log eens in op de "normale" manier: http://www.tweakers.net/ext/login

Er bestaat ook nog een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knopje om je reactie te editten. Maak daar gebruik van :).

[ Voor 32% gewijzigd door Robin op 03-07-2003 23:37 ]

• Harm
  • Niet online
Ben je onderhand al ingelogd? Heb je al een goed password? Staan je systeemtijd/-datum goed? (Ik denk het wel, anders zou je op GoT ook niet ingelogd blijven tenslotte.)

Ennieweejs, ik heb je een nieuw password gestuurd. Probeer daarmee eens in te loggen via de link die hierboven staat.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het na vele keren proberen gelukt om in te loggen d.m.v van de laatste toegezonden wachtwoord. Nu kijken ofdat ik iets te koop kan aanbieden, ps mail is direct uitgeprint zodat me dit geen tweede keer overkomt.

• Harm
  • Niet online
Dat is goed om te horen :). Succes met de verkopen dan maar.
Pagina: 1