Asus A7V + Duron 700 = problemen ?

Pagina: 1
Acties:

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:09

reiker

dan jij!

Topicstarter
ik heb zaterdag op de hcc dagen onder andere bovenstaande combi gekocht, ik kom thuis, alles aangesloten, zet hem aan (dat is iig de bedoeling): doe het niet. VUC ! de monitor springt eerst aan, maar gaat later op standby. en dan begint de interne speaker op een manier te piepen die volgens de manual betekent dat er geen RAM in zit. d-oh, zo dom ben ik niet. alle mogelijke combi's gemaakt met de drie sloten en 3 x 64 MB pc100 dimmetjes, en zelfs 1 x 128 p133 van een vriend geprobeerd. BIOS gereset, batterijtje eruit, NOG geen resultaat. mobo uit de kast op stofvrije hoes met alleen videokaart en geheugen + voeding, weer niks.

bij de weg, de processor is bij de CTW stand getest op 950 MHz en mobo rev. 1.02...
kan iemand mij helpen, zoals je waarschijnlijk begrijpt baal ik hier ENORM van. :'(

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Mobotje naar de kalote lijkt mij.

Ik heb ook een paar A7V's gehad, en op een gegeven moment een uitschierer gehad met de schroevendraaier: 1 miniscuul krasje op een van de banen van het geheugen -> Niets meer, helemaal dood! ;(

Verwijderd

Ik weet wel wat jep robleem is had ik ook

standaard staat je voltage op 1.3 ofzo...

vandaar dat je monitor weer op stanby vliegt ff met jumpers veranderen naar 1.6 en KLAAR!

ik had precies hetzelfde probleem

Have Phun