Matrox drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

Topicstarter
ik draai al met nvidia kaarten sinds de TNT...
morgen krijg ik een Matrox G400...mijn vraag is eigenlijk, hoeveel verschil zit er bij MATROX in de WHQL drivers en de beta versie die je op hun site vindt :?

ik heb niet zoveel zin om onwijs te gaan proberen, als jullie zeggen die beta's zijn erg slecht..als ze over het algemeen meevallen wil ik het wel proberen

[edit]

dit topic omdat er over de geforce zat te vinden is maar over drivers van matrox eigenlijk niet zozeer veel

[ Voor 15% gewijzigd door Losha op 03-07-2003 22:47 ]

Verwijderd

Ik zou niet zo moeilijk doen en gewoon de nieuwste drivers van de Matrox site halen. De laatste niet beta versie.

Verwijderd

Pfff, G400 is al zo oud.... Gewoon WHQL driver installeren, daar zijn de meeste bugs echt wel uit hoor. Draai m zelf al tijden, en hardstikke stabiel (en dat wil wat zeggen voor een matrox-driver ;) )

• Losha

Losha

Topicstarter
ja ok, maar waarin verschillen de beta's bij hun ?

Verwijderd

Net als bij Nvidia zijn de beta's gewoon versies die nog niet helemaal gereed zijn, maar deze beta's zijn vooral gemaakt voor de nieuwste kaarten. Bij je G400 zal dat alleen maar negatief zijn.

• Losha

Losha

Topicstarter
ehh..voor zover ik kan zien heeft matrox geen unified..zijn allemaal verschillende versies...per kaart
ik vraag me meer af kwa functionaliteit..nieuwe opties enzo..doet matrox eraan? kan namelijk in de driverpacks geen history vinden

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Gewoon een recente driver pakken en klaar. Matrox drivers zijn naar mijn (G400) ervaring altijd wel goed, heb er nog nooit gedonder mee gehad iig :) En niets staat jou het proberen in de weg ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Losha

Losha

Topicstarter
altijd? ook bij betas dus ?
ja ik ben vervelend..ik weet het :)
just curieus..thats all

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geen zin om te proberen.. das niet echt de bedoeling. Kwestie van 2 drivertjes testen, ben je zo klaar mee. Als je meer info over de drivers wil kan je altijd nog even de search gebruiken, misschien dat je daarmee de gewenste info kan verzamelen. Anders is het toch echt een kwestie van een kwartiertje drivers testen :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Beta's, ik ben niet zo'n betamannetje (as in: ik hoef niet
coûte que coûte het nieuwste van het nieuwste). Overigens is de laatste, 5.88.061 van 28 februari dit jaar, geen beta dus why worrying? :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.