Toon posts:

Geforce probleem in mohaa.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce mx440 64 mb ingeruild voor een nieuwe 128 mber geforce,
Maar nu zijn de wanden ed in mohaa die vervormen als ik loop.
ik heb alle settings gehad en alle upgrades van videodriver tot patches van mohaa
en ook al direct 9x.
Terwijl ik met de 64 er geen problemen had.
dus ik zet de 64 er er terug in en die laat hetzelfde zooitje als de 128 er zien.
ik snap erdus helemaalniks meer van wie kan mij helpen hiermee,

1700 amd athlon 128 mb geforce 512 intern 7200 toeren maxtor.

Veel danks

Verwijderd

Weet je ook wat voor kaart het precies is? Probeer iig de laatste Detenator eens te gebruiken die op www.nvidia.com

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-08 23:45
Mischien heeft je nieuwe videokaart met je Vsync zitten kloten , ff geen id waar je dat ook al weer kon veranderen zosnel , hadden mijn neven ook , zag je soort streperige muren als je liep

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:48
welkom @ GoT :P

Probeer je kaart eens te verwijderen met apparaatbeheer, of een nieuwe mohaa install

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 13:16
Even windows opnieuw instaleren en de laatste nVidia drivers. van www.nvidia.com.

Blijft die nog gekke dingen doen ga even terug naar de winkel.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Drivers van de oude kaart volledig verwijderen (detonator destroyer, zie de VB-Faq) en afhankelijk van de kaart die je nu hebt de nieuwste drivers installeren of wat oudere, kwestie van proberen.

Dit zijn dus dingen die je eerst zelf moet doen, en met het gebrek aan info wat je geeft heeft je topic eigenlijk geen zin. Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even goed door en ga zelf aan de slag. Mocht je er dan nog niet uit komen kan je alsnog een nieuw topic openen op GoT, dan wel 1 die aan de voorwaarden voldoet die in bovenstaande Faq beschreven zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.