Toon posts:

Force feedback wheel voor 119 piek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals sommige nog weten had ik een paar weken bij letsbuyit de microsoft force feedback pro zien staan voor een beste prijs van 119,- inclusief verzendkosten en btw. Iedereen dacht dat dat een scam zou zijn, maar ik ben blij dat ik em besteld heb.
Ik ben nu namelijk in het bezit van de microsoft ffb pro usb voor 119,- incl btw en verzendkosten.
Ik ben benieuwd of de andere tweakers die dezelfde gok als mij genomen hebben ook inmiddels hun ffb gekregen hebben!

Verwijderd

Topicstarter
wie van de kopers van toen heeft em ook gekregen? niemand?

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 14:57
Ikke had hem ook gekregen, dus nog bedankt :)

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:22
heb nog nix binnen :(
heb ze maar gelijk ff gebeld :) en kreeg te horen dat hij nog wel uitgeleverd zou worden :D, kan iemand info geven of het stuur met spel en usb-aansluiting gelevert word.

• tspawn
Het is de Microsoft Force Feedback Wheel 1.0 met USB en Monster Truck Madness 2

Verwijderd

Die had ik ook wel willen hebben, maar natuurlijk weer die post gemist. Er staat nu een MS Wheel met USB voor 115, maar dan zonder FF. Ik ga ff kijken of die wat is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nergens iets staan dat er een sidewinder wheel ffb versie 2.0 zou zijn dus waarom die 1.0 wat je zegt??
Wat ik weet zijn er twee versies en wel: gameport versie en de usb versie waarbij de usb versie de nieuwere is.

• tspawn
`t ik veel staat onder op.
Trouwens die site van microsoft is niet echt actueel hé? ze hebben het daar over Sidewinder software 3.2 en op die cd staat 4.0 :?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

http://www.letsbuyit.com/nl_NL/deal.jhtml?catid=4441&subcatid=24210&dealid=96568

Stuur & pedalen, Logitech WingMan® Formula™ Force GP
Voor 186,-

de betaler vervuilt

Pagina: 1