Toon posts:

Probleem opnemen op video met tv-out

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een videotje gemonteerd op mijn pc dat ik via de tv kan afspelen. Nu heb ik de scart-uitgang van mijn pc op mijn videorecorder aangesloten en deze doorgelust naar mijn tv. Nog steeds geen probleem alles werkt perfect, perfect beeld. Maar wanneer ik nu wil opnemen met mijn videorecorder krijg ik geen kleur terwijl dit wel te zien is op de tv??? Waar zit dit probleem hem in, iemand ideeen!!!

Dus geen probleem met zwart-wit beeld op de tv alleen als deze wordt opgenomen op video! Kan dit aan de scart liggen en moet ik dan de compositie uitgang gebruiken?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het zou kunnen dat je video geen volledig scart accepteert. Op zich wel vreemd als ie een scartaansluiting heeft. Maar wellicht is die alleen voor output bedoelt? Je kan het idd ook met composiet proberen, alleen is die kwaliteit ietsje minder dan scart.

[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 03-07-2003 22:38 . Reden: typo ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ter verduidelijking: op de video zitten twee scartaansluitingen av1 en av2, Ik neem aan dat de 1 voor uit is en de ander voor in, hoe kan hij anders het computerbeeld ontvangen en dat ook op de tv brengen?

Verwijderd

Macrovision staat al uit voor de videokaart?
Andere Scart poorten al geprobeert (op TV en video)?
Scarts zijn allemaal fullwired (rgb + S-video + composiet + audio + data) ?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
HELP Probleem met opnemen van TV-out Ééntje is wel genoeg ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.