Toon posts:

netwerk pingen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een verse installatie van Slackware gedaan, zonder problemen. Alles werkt... maar de kernel zoals ie standaard geconfigureerd is staat vol met dingen die ik niet gebruik, daarom wilde ik m recompilen en alle nodeloze onzin eruithalen. En als ik toch daarmee bezig ging waarom dan niet meteen een nieuwere kernel(2.4.21)...

ik heb de goeie netwerkdrivers meegebakken, en bijna alle instellingen onder networking options geprobeerd, maar de netwerkkaarten doen het niet, terwijl ze t onder de oude kernel wel gewoon doen.

Ze kunnen zichzelf pingen en thats it....kan iemand me vertellen waar ik een optie is??..

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 18:50

Tux

Misschien is het handig als je wat meer informatie geeft.

De output van ifconfig en route misschien :P

Het zou best wel het ontbreken van een defaultroute kunnen zijn lijkt mij.

offtopic:
3700

[ Voor 8% gewijzigd door Tux op 03-07-2003 22:35 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Een beetje info zou wel handig zijn, ifconfig dumpje, ip's, subnetten etc. allemaal correct geconfigureerd?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dubbel met nieuw mobo

Graag je probleem in een topic houden, meer topics over 1 probleem openen is onzin.

Slotje.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.