Toon posts:

[XP] programma wat 3 taken kan uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een moeder die niks van pc's weet en als het iets anders moet/gaat , wordt het "eng". :P Nu moet zij weleens order doorgeven en daarvoor moet verbinding worden gemaakt via isdn kaart. Nu moet dan eerst de netwerkverbinding worden verbroken, dan moet worden ingebeld en dan moet een pagina worden geopend. Nu is de vraag of het mogelijk is om dat in 1 keer uit te alten voeren. Alvast heel erg bedankt! _/-\o_

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Daar zal je een programma voor moeten schrijven denk ik? Kant en klaar zijn dit soort programma's niet te verkrijgen volgens mij.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Lijkt me met VBScript (Windows Scripting Host) of bijv, AutoIt inderdaad wel te maken. Zelfs misschien een batchfile. Hoe inbelverbinding verbreken weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar ik neem aan dat dit wel is uit te vinden door de te kijken naar commandline parameters van het inbelprogramma (ik heb letterlijk nooit ingebeld via XP dus kan niet eens gokken).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)