Toon posts:

[Printer] Beste printer voor foto's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik wil graag een nieuwe printer kopen die vooral gebruikt gaat worden voor het printen van foto's van digitale camera's. De prijs maakt op zich niets uit, zolang je het nog maar over consumenten printers hebt en niet over een hele drukkerij ;).

Welk merk/type raden jullie aan? Ik dacht zelf aan een Epson omdat die betere kwaliteit zouden geven, klopt dit ook nog steeds?

• MisterH75
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 17:12
ik werk op mijn werk met een canon I950 en die levert met een canon g2 digitale foto camera met foto's gemaakt op de hoogste resolutie echt prachtige foto's zelfs nog op a4 formaat helemaal met goed papier

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie! Is er verder niemand anders die me nog adviezen kan geven?

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 15:07
stom hè..ik gebruik gewoon mijn HP 3420 op 2400dpi stand, en print prachtige foto's (genomen met Nikon Coolpix 4500 )..
gaat lekker
wilde eerst een nieuwe printer kopen toen ik die Nikon kocht (3 weken terug)
maar vind het helemaal niet nodig _/-\o_

- Maar je maakt wel wat mee! -

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

Canon i850, goedekwaliteit, goede snelheid, lage printkosten en een scherpe prijs. is een waardig opvolger van de S750.

Computer Arts gaf deze printer de score 4.5/5.0

www.triathlete.nl

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 20:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Hier ook de i850. Hele mooie foto's, maar dan wel op Canon-papier, op papier van andere merken is de kwali niet zo goed.
Printer is wel razendsnel, ook vergeleken met andere Canon-printers.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 19:23

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik zou graag het budget van je willen weten en hoeveel je van plan bent om het te gaan gebruiken?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Ik zou voor foto's geen Canon i850 nemen, die heeft wat probleempjes met borderless printen. Je ziet gewoon dat de doorvoer van het papier aan het eind een beetje onregelmatig is. Verder wel een prima printer: goede afdrukkwaliteit, snel en stil.

Verwijderd

Ik print met een HP all-in-one 2110, niet echt een foto printer. Maar hij print mooie kwaliteit. HP heeft veel foto printers rond de prijs van €100/200,-. Kijk eens rond. Ik adviseer HP.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

hp's nadeel: printkosten

voor test kan je het beste ff googleën (+i850 +[hp type] + test)

[ Voor 62% gewijzigd door Scighera op 04-07-2003 20:33 ]

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
Het budget maakt op zich niet zoveel uit, het moet alleen niet zo zijn dat je 300 euro meer betaald voor een heel klein beetje extra kwaliteit. Die Canon is wel relatief goedkoop volgens de pricewatch. Hoe zit dat met dat canon papier? Is dat makkelijk verkrijgbaar?
Pagina: 1