Brander pakt geen lege cd's meer!

Pagina: 1
Acties:

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-03 10:41
Ik heb hier net een paar cd'tjes zitten branden met mijn Lite-On 48x12x48 brander.
Het probleem is nu alleen dat ie opeens steeds bij Nero zegt dat er geen lege cd in de lade zit (en die zit er dus wel in).
In de tussentijd heb ik niets geïnstalleerd ofzo.

Het probleem is wel is vaker geweest bij me (ook met andere branders) en ik heb met de search ook gezien dat meerdere mensen het probleem is hebben ondervonden (alleen geen oplossing). :'(

Mijn vroegere oplossing was Windows opnieuw installeren en het werkt weer.
Maar daar heb ik nu dus geen zin meer in. :)

Een ander brandprogramma proberen maakt niets uit en een ander merk cd ook niet.

Ook heb ik voor de zekerheid is een keer een schoonmaak cd afgespeeld in de Liteon brander zonder resultaat.

Heeft iemand enige oplossingen voor dit probleem :?

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Tubbietje
Schopje :)

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Tubbietje
Niemand een oplossing hier :? :'( :P

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-03 13:11
Heb ik ook gehad na een installatie van VMware; die zette autorun uit (met mijn goedkeuren weliswaar.)
Dat weer aangezet en alles liep weer als een zonnetje. (rebooten met de lege cd erin wil waarschijnlijk ook wel werken maar das weer zo omslachtig.)

Appels zijn geen peren

Verwijderd

Herinstalleren dan maar?

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36
Ik weet niet, maar een Nero brander. Ik ken wel de software, maar niet de brander.

Maybe een niet legale versie van Nero ?!

Vertel even waar op je de brander heb aangesloten. Master / Slave

Even je overklokt terug zetten

IRQ Probleem misschien

• Tubbietje
rfoppen schreef op 07 juli 2003 @ 20:01:
Heb ik ook gehad na een installatie van VMware; die zette autorun uit (met mijn goedkeuren weliswaar.)
Dat weer aangezet en alles liep weer als een zonnetje. (rebooten met de lege cd erin wil waarschijnlijk ook wel werken maar das weer zo omslachtig.)
Mijn autorun staat nog gewoon aan... en er is geen VMware geïnstalleerd
Maeslant schreef op 07 July 2003 @ 20:02:
Ik weet niet, maar een Nero brander. Ik ken wel de software, maar niet de brander.
Oops...
Heb het gelijk veranderd :)
Maybe een niet legale versie van Nero ?!

Vertel even waar op je de brander heb aangesloten. Master / Slave

Even je overklokt terug zetten

IRQ Probleem misschien
De brander is master en er is geen irq probleem aanwezig.
Het is ook zomaar uit het niets gekomen... zoals het wel vaker deed.

[ Voor 29% gewijzigd door Tubbietje op 07-07-2003 20:11 ]

Verwijderd

vieze drive? :+
Pagina: 1