Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Schopje
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Niemand een oplossing hier
Heb ik ook gehad na een installatie van VMware; die zette autorun uit (met mijn goedkeuren weliswaar.)
Dat weer aangezet en alles liep weer als een zonnetje. (rebooten met de lege cd erin wil waarschijnlijk ook wel werken maar das weer zo omslachtig.)
Dat weer aangezet en alles liep weer als een zonnetje. (rebooten met de lege cd erin wil waarschijnlijk ook wel werken maar das weer zo omslachtig.)
Appels zijn geen peren
Ik weet niet, maar een Nero brander. Ik ken wel de software, maar niet de brander.
Maybe een niet legale versie van Nero ?!
Vertel even waar op je de brander heb aangesloten. Master / Slave
Even je overklokt terug zetten
IRQ Probleem misschien
Maybe een niet legale versie van Nero ?!
IRQ Probleem misschien
Mijn autorun staat nog gewoon aan... en er is geen VMware geïnstalleerdrfoppen schreef op 07 juli 2003 @ 20:01:
Heb ik ook gehad na een installatie van VMware; die zette autorun uit (met mijn goedkeuren weliswaar.)
Oops...Maeslant schreef op 07 July 2003 @ 20:02:
Ik weet niet, maar een Nero brander. Ik ken wel de software, maar niet de brander.
Heb het gelijk veranderd
De brander is master en er is geen irq probleem aanwezig.Maybe een niet legale versie van Nero ?!
IRQ Probleem misschien
Het is ook zomaar uit het niets gekomen... zoals het wel vaker deed.
[ Voor 29% gewijzigd door Tubbietje op 07-07-2003 20:11 ]
Pagina: 1