kleine TFT schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rrenzo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-05-2024
Hallo,
ik ben op zoek naar kleine TFT schermen ( <= 9") met standaard VGA Dsub aansluiting voor resolutie van 640x480. Puur just for fun in combinatie met barebone als MP3 player.
Nou heb ik me suf lopen zoeken op google, maar het is lastig cijfers te zoeken en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat die dingen niet bestaan.
Heeft iemand ooit zoiets (nieuw) op de kop getikt (waar dan ook vandaan)?

Thanx,
RR.

• rrenzo
Had ook gekund; maar ik wil het in een breder context plaatsen; misschien dat iemand met hetzelfde idee al wat verder is met zo'n barebone systeempje; bijvoorbeeld: wat is de best CPU mobo combi om zo'n ding absoluut stil te krijgen?

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18
Ik heb een keertje een stuk gelezen over iemand die zo'n ding in een shuttle had gemod, zag er best cool uit. Ik zal eens ff zoeken naar de link erover.

Waar hij het iig over had is dat je zo'n d-Sub nodig hebt om een goed scherp beeld te krijgen en dat er ook veel verschil tussen verschillende schermen aan kwaliteit zit.

Ok, gevonden, tering wat was die lastig terug te vinden.

Maargoed, het gaat hier om de site van Mark Foster: talix.com
Daar kun je lezen dat hij de Xenarc 700Y heeft gebruikt. Verkrijgbaarheid in Europa mag je zelf uitzoeken >:)

[ Voor 33% gewijzigd door cryforhelp op 03-07-2003 22:20 ]

• rrenzo
Ik ben u zeer erkentelijk, mijn dank is enorm! (getver, ik kan geen LOVE smiley vinden).
Mooie link; maar die 'Dolores' hoef ik er niet bij :r

Holy shit!
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden (mijn portemonnaie dan wel te verstaan).
Dit apparaatje kost retail in de US: Sale Price: $449.00
(dat is al inclusief $70 korting !!)

Toch nog maar een nacht slapen, want daarvoor koop je ook al een 17" |:(

Thankx anyway...

[ Voor 52% gewijzigd door rrenzo op 03-07-2003 22:35 ]

Verwijderd

Zoiets als deze http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Auto+audio heeft geen VGA in, maar kan je gewoon op een tv-out zetten.
Of je regelt een verloop.

• cryforhelp
  • Laatst online: 21:18
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 23:09:
Zoiets als deze http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Auto+audio heeft geen VGA in, maar kan je gewoon op een tv-out zetten.
Of je regelt een verloop.
De reden dat je een D-Sub wil is omdat je daar een signaal van veel hogere kwaliteit doorheen perst. Composite en SVideo zijn weliswaar scherp genoeg om een film te kijken maar voor een scherpe windows desktop is het dus echt niks.

• krizzziz
  • Laatst online: 21:21
tjek Laupro...gaat een mooie inkoopactie van die VGA schermpies van Xenarc komen met touchscreen....

http://www.laupro.nl/ia/?id=308

[ Voor 19% gewijzigd door krizzziz op 04-07-2003 19:56 ]

ehhhh..HOI

Verwijderd

Ik ben weleens van die kleine tfts tegengekomen op internet, maar die zijn vaak duurder dan een volwaardige 15 of zelfs 17 inch tft dus dan kun je beter een grote kopen. Ik heb ook weleens gemodde psx schermpjes gezien, dat zijn 6" lcd kleuren schermpjes voor de psone die ze tussen 100 en 200 euro verkopen maar dan moet je wel zo handig zijn dat je ze om kunt bouwen.

Verwijderd

Vraag het anders even aan bedrijven die kassasytemen leveren die maken vaak gebruik van dat soort beeldschermen.
Pagina: 1