Toon posts:

[VB6] Webcam vb save as jpg *

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een oplossing om het beeld van een web cam op te slaan naar een jpg file.

Ik heb eigenlijk geen iedee waar ik zal moeten beginnen, ik heb het geprobeerd , met de WM_CAP_EDIT_COPY, maar dan kopieert hij het plaatje naar klem bord toe,

Ik heb ook al iets geveonden van capSetVideoFormat, maar daarmee maak je een BMP file, heeft iemand toevallig ander optie of kan iemand mij werder helpen

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Waar heb je het over? In welk programma ben je bezig of met welk programma werk je?

Verwijderd

Topicstarter
In Visual Basic 6

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Je krijgt het plaatje al wel op het klembord lees ik. Dan kun je het plaatje vanuit het klembord toch wel in een image-control inlezen en opslaan?

Verwijderd

Topicstarter
Dat krijg ik dus niet voor elkaar

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
En wat heb je al geprobeerd daarmee? Wat lukt niet? Wat gaat er mis? Wat zijn de meldingen?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Moosthof ik wordt een beetje moe van je. Je vorige topic heb ik dichtgeknikkerd met de letterlijke link naar de MSDN-pagina waar stond hoe je de device moest uitzetten. Deze keer vraag je naar de pagina die er zo'n 10 entries naast staat, nl. Still-Image Capture. Ik wil je echt heel dringend aanraden om zelf die dingen op te zoeken ipv voor iedere scheet hier een topic te openen.

Een keer de globale link nog: Video Capture using AviCap API.

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Oh en voordat je vraagt hoe je die image nu naar JPEG converteert: [google=code for jpeg conversion in visual basic], hit 4.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.