Prijs en leveringsvragen in topics

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Lieve medegotters :)

Ik zit met een vraag die hopelijk in dit topic beantwoord kan worden. In Het Canon A60/A70 ervaringen topic - Deel 3 loop ik aan tegen vragen over de leverbaarheid en prijzen van de camera's die daar besproken worden. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het storend vinden iedere keer te moeten lezen waar een camera te krijgen is en voor hoeveel. Vanwege leveringsproblemen is de vraag wel heel logisch en begrijpelijk, maar overheerst imho momenteel binnen het topic waar het in principe om ervaringen met het gebruik van de camera zou moeten gaan.

Waar het mij om gaat:
Hoe moet er (in een ervaringentopic) worden omgegaan met vragen over prijzen en beschikbaarheid van producten?

Ik hoor graag onderbouwde mogelijkheden/eisen voorbijkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet het in de startpost zou ik zeggen; kwestie van eens in de zoveel tijd bijwerken :)
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 19:50:
Zet het in de startpost zou ik zeggen; kwestie van eens in de zoveel tijd bijwerken :)
?
Die opmerking had ik al gehad, maar dat betekend dat je als TS'er eigenlijk een soort voorraad en beheersysteem gaat houden :+
En om zelf bij te gaan houden wat winkels op voorraad hebben.... Ik stop met plezier werk in een nieuw deel, maar zo'n voorstel zou mij te ver gaan :) Probleem is gewoon dat wat nù in winkel A ligt en niet in winkel B, 3 dagen later opeens andersom is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

gewoon een linkje naar de pricewatch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Erkens schreef op 03 July 2003 @ 20:57:
gewoon een linkje naar de pricewatch :?
Die links staan er, meerdere keren zelfs :P

Probleem is niet zozeer een user wijzen op het lezen van de topicstart of aangeven dat hij zelf de Pricewatch had kunnen gebruiken. Het zit hem in het feit dat veel winkels momenteel wel dat product aanbieden, maar wachtlijsten (backorders) hebben en user liefst zo spoedig mogelijk aan de beurt willen komen. Wanneer er 1 is die iets over een winkel zegt die kan leveren, vallen meerderen bij of willen meer info (wel begrijpelijk natuurlijk)
Wat ik hierboven al zei, om als TS bij te houden welke winkel er momenteel voorraad heeft is van de zotten natuurlijk. :)

Simpel zeggen dat vragen over winkels, voorraad en prijs niet mogen is imho een té grof middel (zou ook inzin zijn als dat in het geheel niet zou kunnen imo) en het geheel vrijlaten is ook geen optie. Ik zoek dus de gulden middenweg :) en als TS de middelen (beleid?) om users daarop te wijzen uiteraard ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SmartDoDo op 03-07-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

SmartDoDo schreef op 03 July 2003 @ 21:03:
[...]

Die links staan er, meerdere keren zelfs :P
die zag ik dus niet zo snel in de topicstart van dat topic :X
Simpel zeggen dat vragen over winkels, voorraad en prijs niet mogen is imho een té grof middel (zou ook inzin zijn als dat in het geheel niet zou kunnen imo) en het geheel vrijlaten is ook geen optie. Ik zoek dus de gulden middenweg :) en als TS de middelen (beleid?) om users daarop te wijzen uiteraard ;)
mja, maar toch lijkt dat me niet iets voor zo'n topic, wellicht zou er een feature aan de pricewatch kunnen worden toegevoegd. Ik weet niet of zoiets te realiseren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Erkens schreef op 03 juli 2003 @ 21:29:
[...]

die zag ik dus niet zo snel in de topicstart van dat topic :X
Check, Erkens heeft een bril nodig moet dus duidelijker in de TS komen te staan ;)
mja, maar toch lijkt dat me niet iets voor zo'n topic, wellicht zou er een feature aan de pricewatch kunnen worden toegevoegd. Ik weet niet of zoiets te realiseren is.
Dat zou inderdaad geweldig zijn maar lijkt me niet erg realiseerbaar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer er onder de aspirant bezitters van een A70 behoefte aan is, why not?
Je houdt het toch niet tegen bovendien.
Ik vindt het mooi om te lezen dat er weer iemand in geslaagd is een A70
te bemachtigen en er erg blij mee is.
OKE, de berichten hebben over een paar weken geen waarde meer.
Maar daar vinden "jullie" vast wel iets op. Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 16:41:
Wanneer er onder de aspirant bezitters van een A70 behoefte aan is, why not?
Je houdt het toch niet tegen bovendien.
In mijn ogen is een ervaringentopic bedoelt om ervaringen in het gebruik te delen met andere bezitters van zo'n product. Herhaaldelijke vragen en opmerking over waar er voorraad is, is voor een bezitter erg vervelend om te lezen. Zo nu en dan een vraag is ook neit het probleem, het gaat om het imho uit de hand lopen van dergelijke vragen wat hier aan de orde is :)

Wat het tegenhouden betreft, dat is imho een kwestie van in de startpost opnemen dat vragen over de levering niet zijn toegestaan. Gebeurt dat toch, dan kunnen dergelijke postings dmv TR of SM worden aangepakt.
Ik vindt het mooi om te lezen dat er weer iemand in geslaagd is een A70
te bemachtigen en er erg blij mee is.
Lijkt me ook helemaal niet erg om dat te vermelden, maar dan wel ontopic, of anders gezegd een bijdrage voor het topic zelf. :)

Nu heb ik inmiddels een duidelijke mening over hoe er omgegaan moet worden met vragen over prijzen en beschikbaarheid van producten binnen een ervaringentopic, maar hoe kijken anderen hier nu tegenaan?
Pagina: 1