antwoord apparaat met ISDN Modem

Pagina: 1
Acties:

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een antwoord apparaat programma wat overweg kan met een ISDN modem. Het heeft verder de volgende eissen.

- Tijdschedualing
- Caller ID notering
- Overdag moet modem opnemen na een langer aantal keer overgaan van de telefoon.
- En zodra 's morgens de eerste gebruiker zich op het netwerk aanmeld dan moeten alle berichten naar die persoon worden gestuurd en mag het modem de telefoon niet meer opnemen. Met st uren bedoel ik dan eigenlijk niet via e-mail maar dat die gebruiker ze remote kan beluisteren.

Het is namelijk de bedoeling dat dit prog op een winnt 4.0 server komt te draaien in een serverhok waar dus niemand normaal gesproken komt. Mocht alleen win2k zijn, dan is het ook goed, maar liever niet.

Ik heb de search op tweakers al geprobeerd, maar kon geen programma vinden dat aan deze eisen voldeed.

[ Voor 8% gewijzigd door cyspoz op 03-07-2003 19:10 ]

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
cyspoz schreef op 03 July 2003 @ 19:09:
Ik ben op zoek naar een antwoord apparaat programma wat overweg kan met een ISDN modem. Het heeft verder de volgende eisen.

- Tijdschedualing
- Caller ID notering
- Overdag moet modem opnemen na een langer aantal keer overgaan van de telefoon.
- En zodra 's morgens de eerste gebruiker zich op het netwerk aanmeld dan moeten alle berichten naar die persoon worden gestuurd en mag het modem de telefoon niet meer opnemen. Met st uren bedoel ik dan eigenlijk niet via e-mail maar dat die gebruiker ze remote kan beluisteren.

Het is namelijk de bedoeling dat dit prog op een winnt 4.0 server komt te draaien in een serverhok waar dus niemand normaal gesproken komt. Mocht alleen win2k zijn, dan is het ook goed, maar liever niet.

Ik heb de search op tweakers al geprobeerd, maar kon geen programma vinden dat aan deze eisen voldeed.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

JdM

Humbled

kijk eens naar RVS com-lite, daar kun je al 3kwart van wat jij noemt mee.

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
RVS-COm hebben we vanmiddag naar gekeken. Maar ondersteund niet de mogelijkheid om de berichten remote te beluisteren via het netwerk. Dat deden ze vroeger wel. Maar helaas is vroeger niet nu.

Sorry van die dubbele post reply, zat beetje te slapen. Moest eigenlijk op de edit knop drukken.

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
http://www.media21.de/m21/com/index.html is misschien wel wat. ThanX

Maar alle andere suggesties zijn ook van harte welkom.
Pagina: 1