Toon posts:

[wiskunde?] artikel over image processing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar aangezien het wetenschappelijk is probeer ik het toch maar :)

Ik ben bezig met een project waarin ik een aantal image processing technieken verwerk, en nou zoek ik iets wat volgens mij precies in een bepaald artikel beschreven is: "Subpixel edge localization and the interpolation of still images" door Kris Jensen en Dimitris Anastassiou. Ik kan dat verdomde document alleen nergens vinden. Volgens mij moet er wel ergens een pfd'je (of desnoods een .ps) rondzwerven maar het enige wat ik vind is dit (6e artikel), en aangezien ik geen universiteitslicentie heb ofzo kan ik daar niet bij :'( (of ik moet een membership ofzoiets bij dat IEEE kopen voor tig dollar, maar dat vind ik wat overdreven voor één artikeltje, wat bovendien voor publiek gebruik geschreven is)

Heeft iemand toevallig dit documentje, of weet waar ik hem kan vinden (ik heb echt heel hard gezocht)? Of als iemand toevallig op een universiteit zit en wel toegang heeft tot die IEEE database, en het voor mij zou willen downloaden, dan maak je me heel erg blij :)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Ik heb wel toegang tot de IEEE db, maar volgens mij riekt dit een beetje naar warez. Als de mods het goedkeuren kan ik het wel doorsturen. Als je in de buurt van een universiteit woont, kan je misschien daar aan een compu (bieb) komen.

Verwijderd

naar wat ik heb kunnen vinden is dit een articel binnen EEE Trans. Image Processing.
waarschijnlijk 1 of ander blad van de IEEE.

dus ik denk dat de kans dat dat articel ook buiten dat blad te vinden is erg klein.
mogelijk in een biblioteek kijken of ze dat blad mogelijk hebben?

• Opi
  • Niet online

Opi

Misschien kan je uitleggen waar je precies mee bezig bent. Vorig jaar heb ik ook een vak over image processing gedaan, dus wie weet.

Verwijderd

Topicstarter
OpifexMaximus schreef op 03 juli 2003 @ 18:55:
Ik heb wel toegang tot de IEEE db, maar volgens mij riekt dit een beetje naar warez. Als de mods het goedkeuren kan ik het wel doorsturen. Als je in de buurt van een universiteit woont, kan je misschien daar aan een compu (bieb) komen.
Aan een uni-bieb had ik ook al gedacht ja, maar er er helaas geeneen in de buurt.

Wat het warez-gehalte hiervan, ik heb al talloze andere artikelen die ook in die database staan op allerlei andere plekken gevonden (waaronder gewoon op homepages van de auteurs), dus volgens mij is dat wel in orde. Alvast vet bedankt in ieder geval als de mods het okee vinden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 18:58:
naar wat ik heb kunnen vinden is dit een articel binnen EEE Trans. Image Processing.
waarschijnlijk 1 of ander blad van de IEEE.

dus ik denk dat de kans dat dat articel ook buiten dat blad te vinden is erg klein.
Hmm tja, allerlei andere artikelen uit die Image Processing serie heb ik ook her en der op internet gevonden. Ik ben ontzettend veel pdf'jes uit die serie "los" tegengekomen, alleen deze net niet.
OpifexMaximus schreef op 03 juli 2003 @ 19:02:
Misschien kan je uitleggen waar je precies mee bezig bent. Vorig jaar heb ik ook een vak over image processing gedaan, dus wie weet.
Ben een grafische lib aan het schrijven om images mee te modificeren, dus edge detection, objecten eruit filteren, interpoleren, etc. In het document in kwestie staat een techniek beschreven die me wel interessant lijkt.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Weet je in welk tijdschrift het gepubliceerd is? Zoekt een beetje lastig, anders. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Opi
  • Niet online

Opi

IEEE Trans. Image Process., Vol. 4, No. 3, pp. 285-295, 1995

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

OpifexMaximus schreef op 03 juli 2003 @ 19:40:
IEEE Trans. Image Process., Vol. 4, No. 3, pp. 285-295, 1995
Hm, dat kan ik niet vinden in de electronische database van de UU.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Opi
  • Niet online

Opi

Interessante paper; graag zou ik, wanneer je het schrijf, je verslag willen lezen. :)
Pagina: 1