Ik heb hier een avi-videobestand van 55mb die ik in stukjes wil hebben van ongeveer 5mb elk. Welk programma moet ik hiervoor gebruiken?
- Virtualdub werkt niet, aangezien ik geen kleinere files kan maken dan 50mb (aangezien iedereen in de search hiernaar verwijst
).
- Avichop werkt niet onder XP, althans niet bij mij.
Verder heb ik nog wat troep gevonden, zoals Avi & MPEGsplitter en Easy video splitter die ik overigens verdacht veel op elkaar vind lijken ... Deze programma's kunnen inderdaad mooi stukjes maken van een avi-bestand, maar als ik deze terug wil kijken, geeft alleen het 1e deel beeld, en bij de rest krijg ik een Windows Explorer error
en heb ik geen beeld, alleen geluid. Geprobeerd af te spelen met 2 PC's, op beiden werkt het niet.
Is dit dus hopeloos of zijn er nog goede programma's die dit kunnen?!
- Virtualdub werkt niet, aangezien ik geen kleinere files kan maken dan 50mb (aangezien iedereen in de search hiernaar verwijst
- Avichop werkt niet onder XP, althans niet bij mij.
Verder heb ik nog wat troep gevonden, zoals Avi & MPEGsplitter en Easy video splitter die ik overigens verdacht veel op elkaar vind lijken ... Deze programma's kunnen inderdaad mooi stukjes maken van een avi-bestand, maar als ik deze terug wil kijken, geeft alleen het 1e deel beeld, en bij de rest krijg ik een Windows Explorer error
Is dit dus hopeloos of zijn er nog goede programma's die dit kunnen?!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-