Toon posts:

JVC TH-A9R en gebrande DVD's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het home cinema setje van JVC, de JVC TH-A9R. Nu ben ik wat aan het experimenteren met een zelfgemaakt film op DVD te branden, maar wil nog niet echt lukken, heb al heel wat DVD-tjes verprutst.

Natuurlijk zou het handig zijn om te testen met een DVD-RW of DVD+RW, maar heb een paar merken geprobeerd, en die doen het niet in de speler.

Heeft iemand hier toevallig zo'n setje en weet welke merk DVD-RW of DVD+RW het goed doet in dit apparaat?

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem, kan er nogthans nergens iets van vinden......Hoop dat deze thread weer actief wordt...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

volgens deze link: http://www.videohelp.com/...try=&orderby=Name&hits=25
ondersteund die dvd speler inderdaad geen rw schijven..
kwestie van helaas pindakaas..
En verder blijkt hij erg kieskeurig te zijn met de media die je in je speler stopt

In het vervolg iets meer voor onderzoek doen, naar de apparatuur die je wilt aanschaffen.

[ Voor 26% gewijzigd door job op 02-11-2004 16:24 ]

• Sw33p3r
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb JVC TH-A9R speler ook, aangeschaft in 2001. Nu wil ik ook graag kopieerde DVD+R afspelen in het apparaat. Deze DVD+R bevatten gekopieerde films van een originele DVD. Deze brand ik met behulp van DVD-Shrink en NERO en een SONY DVD Brander.

Ik heb inmiddels merken als Arita, Ricoh en Nashua DVD+R's geprobeerd en geen van allen werken. Kent iemand dit probleem en zoja, welke merken pakt de JVC wel?

thanks.