Ik heb het zelfde probleem, alleen ik heb me pc net 3 maanden!
in het begin had ik hier helaal geen last van.
Ik heb hem net 2 dagen lang aan gehad zonder problemen, maar nu deed ik net een spel, en viel hij uit.
alleen het aanknopje blijft wel branden. maar als ik er dan op druk om hem aan te doen doet hij niks, en ook niet als ik hem lang in houd!
Ik moet steeds de stekker voor de stroom die in de voeding gaat er steeds uit en dan er weer in drukken. en dan kan ik hem weer opstarten!
als ik hem gewoon dingen doe in windows (msn downen, mirc etc...) , dan valt hij niet uit!
de processor word ongeveer 45 graden bij het opstarten.(via bios)
Ik heb MBM5 geinstalleerd, als ik alleen in windows ben is er 1 steeds rond de 57 graden, en de andere 2 chips rond de 35.
Maar als ik in een spel zit, zijn er 2 rond de 58, en 1 blijft lager (rond de 40)
weet niet of het hier aan ligt, maar het zou kunnen.
Specs:
Windows XP Serviche Pack 1
Moederbord: chaintech CT-7VJL
Processor: AMD AThlon XP 2200
Interngeheugen: 512 MB DDR
Hardeschijf: 120gb
KAN IEMAND MIJ VERDER HELPEN?
in het begin had ik hier helaal geen last van.
Ik heb hem net 2 dagen lang aan gehad zonder problemen, maar nu deed ik net een spel, en viel hij uit.
alleen het aanknopje blijft wel branden. maar als ik er dan op druk om hem aan te doen doet hij niks, en ook niet als ik hem lang in houd!
Ik moet steeds de stekker voor de stroom die in de voeding gaat er steeds uit en dan er weer in drukken. en dan kan ik hem weer opstarten!
als ik hem gewoon dingen doe in windows (msn downen, mirc etc...) , dan valt hij niet uit!
de processor word ongeveer 45 graden bij het opstarten.(via bios)
Ik heb MBM5 geinstalleerd, als ik alleen in windows ben is er 1 steeds rond de 57 graden, en de andere 2 chips rond de 35.
Maar als ik in een spel zit, zijn er 2 rond de 58, en 1 blijft lager (rond de 40)
weet niet of het hier aan ligt, maar het zou kunnen.
Specs:
Windows XP Serviche Pack 1
Moederbord: chaintech CT-7VJL
Processor: AMD AThlon XP 2200
Interngeheugen: 512 MB DDR
Hardeschijf: 120gb
KAN IEMAND MIJ VERDER HELPEN?