Toon posts:

Vast in TRAOD. *

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik hier nog geen topic over kon vinden open ik er zelf maar één want ik wil graag doorspelen ;) Ik trap af;

Help een bug. Zou iemand alsjeblieft even een deur voor me willen open maken!

Ik ben nu bij parisian ghetto en heb net van de barman van cafe metro een kladje gehad met een code voor een poort op rue dominique 17! (code is 15328) Alleen als ik op enter (action) druk dan verschijnt dat ding om op te typen even snel en verdwijnt weer en kan zo dus nix doen. Hij blijft alleen staan als ik enter ingedrukt houw maar dan kan ik dus nix intypen :(

*opgelost*is mijn savegame en als het gelukt is stuur hem dan alsjebliefd door naar *opgelost* 1miljoen maal dank voor degene die zo lief is O+ ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb even een kleine aanpassing in jet topictitel gemaakt aangezien we geen "grote" topics toe laten in SPV, alleen topics die over één probleem gaan.

En waar staat TRAOD voor?

[ Voor 64% gewijzigd door White Dust op 03-07-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tomb Raider Angel Of Darkness

Tja ik heb 'm maar geopend aangezien dit soort vragen hier niet mochten "Tomb Raider: The Angel of Darkness"

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23

Maxow

Hidden Sound System

hmz, wat moet je bij die pawnshop doen als de eigenaar daar dood ligt?

er is wel een deur waar je een keycode voor nodig hebt... iemand enig id hoe ik daar aan kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Eh, als ik het goed begrijp kom je gewoon niet langs die deur met de code? :?
Ik heb je savegame even gedaan, als ik daar de code intyp kan ik daarna gewoon een stap naar links doen en dan de deur openen. Ik kom dan in een ruimte met een auto waar je naar het volgende level kunt gaan.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maxow schreef op 03 July 2003 @ 18:29:
hmz, wat moet je bij die pawnshop doen als de eigenaar daar dood ligt?

er is wel een deur waar je een keycode voor nodig hebt... iemand enig id hoe ik daar aan kom?
Ik heb de eigenaar van de pawnshop nog niet dood gezien, en wat die deur met key betreft. Als je dat straatje van cafe metro uitloop zit ie maar een klein stukje verderop aan je linkerhand :)

Edit:
Je vroeg wat anders. Uh die eigenaar van de metro vraagt je wat te halen uit een disco en van hem krijg je een sleutel! Daar moet je vervolgens van alles doen om weer terug naar de metro te keren en de code van de deur te ontvangen!
Door DataBeest - 03-07-2003 18:36
Eh, als ik het goed begrijp kom je gewoon niet langs die deur met de code?
Ik heb je savegame even gedaan, als ik daar de code intyp kan ik daarna gewoon een stap naar links doen en dan de deur openen. Ik kom dan in een ruimte met een auto waar je naar het volgende level kunt gaan.
Nee precies bij die deur begint dat ding waar je die code moet intikken te erroren.
Zou je misschien alsjeblieft in die ruimte na die deur even willen saven en de savegame naar me toe willen sturen. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn :D _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23

Maxow

Hidden Sound System

ben al langs mijn probleem... moest gewoon ff door mun inventory bladeren en daar stond de keycode bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hier ook nog een keer; 1miljoen maal dank @DataBeest ik kan weer lekker verder. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 07:26
Ik zit vast op een kerkhof, weet echt niet waar ik heen kan, iemand misschien ideeen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op 04 juli 2003 @ 11:17:
Ik zit vast op een kerkhof, weet echt niet waar ik heen kan, iemand misschien ideeen :?
Op die tombes klimmen met je zijwaardse sprong, dan kun je over het hek en daar moet je die engel omduwen! (duurde bij mij ook een uur voordat ik daar achter kwam, typisch tombraider :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hoe moet ik verder? Ik kan naar de overkant springen en dan gang ik daar, ik veronderstel dat je via die ladder naar beneden moet maar wat ik ook probeer, ik geraak nooit op die ladder.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/lara2.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 04 juli 2003 @ 17:21:
Hoe moet ik verder? Ik kan naar de overkant springen en dan gang ik daar, ik veronderstel dat je via die ladder naar beneden moet maar wat ik ook probeer, ik geraak nooit op die ladder.

[afbeelding]
aan de rand gaan hangen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 15:33
ik zit met een eerder technish probleem. ik zit in het level parisian ghetto. er staat zo een meid op straat waar je mee kan babbelen, en naar links ga je naar die pawn shop. als ik helemaal naar recht ga, dan gaat het een beetje bergop en ga je naar een ander level. dan vraagt ie cd1, die zit er in maar wil niet verder gaan. iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? heb al geprobeerd zonder/met patch, beiden zonder enig succes :/

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een foutje op je cd?
kras ofzo, dat ie het niet kan lezen.
bij mij vraagt ie nooit om een cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 15:33
neen, cd werkt perfect.
zit nu in de kerk, en wanneer ik naar buiten wil, heb ik weer die 'insert disk1' :/

niet leuk :(

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien ben ik niet de enigste met problemen. Bij mij start TRAOD netjes op. Krijg de flimpjes te zien. maar als ik een new game wil starten, dan loopt het hele systeem vast. Krijg wel dat scherm met de levelnaam, maar hij doet dan verder niets.

(Ja heb de patch v42 al geinstalled...geen geluk...)

MIsschien dat iemand me kan helpen...

De specs

Videokaart : Hercules 8500
Proc: Pentium 2.4GHz
geheugen: 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Aangezien dit nu al aardig op een groot probleem draadje begint te lijken gaat 'ie op slot. zoals ik al eerder heb gemeld doen we in SPV niet aan grote topics, elk probleem kan in zijn eigen topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.