[Banner] adframe[1].php corrupt.

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Ik zie sinds gisteren geen banners meer en ook op mijn werk blijven ze uit. Ik heb er niet meer over nagedacht omdat dit wel vaker voorkomt en het vanzelf weer wordt gefixt. Ik besloot nu maar eens het één en ander te vragen want ik krijg dus meldingen over een corrupte adframe[1].php in mijn chachefiles.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Untitled-2%20copy.gif

Nu heb ik al een aantal malen mijn cache leeg gegooid maar de melding blijft komen. Scandisk vindt niets en voor de rest kan ik lokaal ook niets vinden wat het zou kunnen zijn (geen KaZaA iig). Het lijkt er zelfs op dat het corrupt binnen komt. :?

Zou het verband houden met de banners die ik op meerdere machines niet te zien krijg. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Wat voor zooi de server ook terugstuurt, we kunnen een bestand op jouw harde schijf echt niet zo corrupt en unreadable maken dat chkdsk erbij gehaald moet worden :+.

Dat je het cache leeg hebt gegooid zegt niet zoveel. Bij dit soort "schade" is het goed mogelijk dat het deleten ook niet goed gaat. Je zou eens kunnen proberen om de Temp. Inet. Files te verplaatsen naar een andere schijf/partitie, maar ik denk dat dit topic meer in WOS hoort dan in LA, want die foutmelding staat imo los van het feit dat er af en toe geen banners verschijnen :).

(dit staat er trouwens in mijn adframe:

<html>
<head>
<title>Advertisement</title>
</head>
<body leftmargin='0' topmargin='0' marginwidth='0' marginheight='0' style='background-color:transparent'>

</body>
</html>

Ook geen banner dus, maar ook niet corrupt en unreadable :).

[ Voor 23% gewijzigd door Wouter Tinus op 03-07-2003 16:56 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Geen idee of het aan GoT ligt, maar misschien kan je met Clean Disc Security je cache leeg krijgen zodat je ook van die file af bent en zodoende ook de error misschien niet meer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wouter Tinus schreef op 03 July 2003 @ 16:55:
..
(dit staat er trouwens in mijn adframe:

<html>
<head>
<title>Advertisement</title>
</head>
<body leftmargin='0' topmargin='0' marginwidth='0' marginheight='0' style='background-color:transparent'>

</body>
</html>

Ook geen banner dus, maar ook niet corrupt en unreadable :).
die heb ik ook, maar bij sommige topics is er wel een banner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Goed, ik weet genoeg.
Dit topic hoeft niet naar WOS omdat ik nu weet waar ik de oorzaak moet zoeken. :P

Mijn dank en er misschien dat er iemand het volgende slot aan kan hangen?

Afbeeldingslocatie: http://www.devos-gereedschap.nl/easypicture0039.jpg

:P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Zowaar er is iemand jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:55

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ok :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.