Toon posts:

[outlook] hoeveel gebruikers in nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien waar ik informatie kan vinden over het aantal gebruikers (liefst in percentages) van Microsoft Outlook (any version) in Nederland. Ik heb bij google gekeken maar dat leverde niets op......

Verwijderd

Bedoel je echt Outlook, of mag ook Outlook express? In het laatste geval zal dat 90% van alle PC gebruikers zijn denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel eigenlijk alleen outlook maar ik ben ook wel geïnteresseerd in outlook express. Trouwens omdat outlook express met windows wordt meegeleverd zou je inderdaad denken dat het 90% is. Maar ik ben op zoek naar gegevens van mensen die het ook daadwerkelijk gebruiken en niet naar mensen die het slechts geïnstalleerd hebben

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:28
je kan mij iig al afstrepen :)
Nee, lijkt me moeilijk om aan die cijfers te komen, misschien kan je vragen of ze op deze pagina het mogelijk kunnen maken om te voten.
Of je dan echt goede cijfers hebt is nog maar af te vragen (aangezien er een hoop tweakers op deze site zijn, die eerder over stappen dan 'leken')

btw: is het zo belangrijk dan om dit te weten?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Anders vraag je aan Femme of dat de volgende poll op de voorpagina mag zijn. En er zijn vast wel al sites die dat ooit onderzocht hebben.

• ixi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 21:43

ixi

Users van Tweakers zijn niet echt representatief voor de rest van nederland denk ik ;)
Pagina: 1