Toon posts:

[WC] GF FX 5900 Ultra waterkoelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Van zodra ik men tanden kan zette in dit kaartje zou ik graag natuurlijk er een waterblokje opgooien en is kijken hoever ik het kreng wel kan krijgen :)

Nu ik heb reeds al wat op google gezocht enz maar nog niks gevonden over een VGA blokje voor de FX? Weet iemand soms of er in omloop zijn of een nakende release volgt?

Ben nml niet zo handig met een frees en dat wil ik men gloednieuw vga kaartje dan ook niet aandoen :)

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

ff kijken wat de afstand van die gaten is.

denk dat de gaten net zover uit elkaar zitten als bij een GF4 en als dat zo is kan ej fus gewoon een GF4 blokje kopen.

Verwijderd

http://www.innovatek.de/c....de/index.php?StoryID=191

dit zijn de nieuwe vga blokjes van innovatek

Verwijderd

Topicstarter
Zou dat gloednieuwe kaartje niet naar de eeuwige silicumvelden willen herleiden mr zal het even nakijken ;)

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zou ik dan men geheugen koelen? Want koopklare oplossingen zijn daar niet voor bij mijn weten.
Passieve sinkjes? :(

Verwijderd

Topicstarter
Kzie net dat die FX5900 maar liefst 16 geheugenmodules heeft...
Hiervoor iets frezen is zeker onmogelijk voor mij.

Iemand die me eventueel kan helpen? Mits vergoeding

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit begint teveel te klinken als "kan iemand even....?" Kijk eens rond in de tweakers.net pricewatch, in de categorie "overclocking cooling en mods" daar staan een redelijk aantal vga-waterblokjes, en mem-heatsinks. Ook met de search is heel wat te vinden over het watergekoeld krijgen van je videokaart. Ohja, gebruik volgende keer de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop, 3 posts onder elkaar staat een beetje slordig ;). Succes.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.