[Win2k3] Foute build bij update?*

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 23:23
Hallo,

ik heb hier RC2 van windows 2003, ik kan met manual update de bestanden wel downloaden, echter dan zegt hij dat ik een verkeerde build heb. is het mogelijk om met een toevoeging (zoals -?) de build controle uit te zetten? of is dit op een andere manier te omzeilen?
ja ik weet dat je eigenlijk niet moet updaten als de build nummers niet t zelfde zijn. echter weet ik van een aantal updates dat die gewoon identiek zijn aan die voor windows xp. deze zouden dus gewoon moeten kunnen hierop. (zoals de Java VM patch)

“An elephant is a mouse with an operating system”

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Volgende keer even het OS in je titel vermelden... zie ook:
Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
waarom download je niet gewoon een trial versie van de final van windows 2003? ipv een illegale beta te gebruiken

het is namelijk niet toegestaan om nog beta's te gebruiken als de final uit is (lees je EULA zou ik zeggen)

daarom werken die fixes ook niet ;)

A wise man's life is based around fuck you

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

elephtera schreef op 03 juli 2003 @ 15:56:
ja ik weet dat je eigenlijk niet moet updaten als de build nummers niet t zelfde zijn. echter weet ik van een aantal updates dat die gewoon identiek zijn aan die voor windows xp. deze zouden dus gewoon moeten kunnen hierop. (zoals de Java VM patch)
Waar basseer jij dan op dat die updates gelijk zijn?
Microsoft bouwt volgens mij niet zomaar een build check in in zijn installaties.

Daarbij draai je nog een BETA en kan je dus verwachten dat het een en ander niet werk. En zeker dat er nog geen updates zijn voor die specifieke build.

Heb dus geduld, of koop de gewoon reguliere versie. ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.