heeft iemand al eens video streams het internet (of een netwerk) op weten te sturen met directshow vanaf een device als een webcam bijvoorbeeld ? ik heb de msdn library doorgespit en me sufgegoogled, maar kan zo weinig vinden dat mij op de goede richting helpt. als iemand me een zetje in de goede richting kan zetten (welke interfaces en filters de beste way to go zijn om een A/V netwerk stream te maken. ik kan dit niet vinden) zou ik dat enorm waarderen.
whoami: als je hem nou niet steeds zou sluiten zou ik op je kunnen reageren, ipv een nieuw topic te openen. lees de aanbevelingen van curry eens door zou ik zeggen, dan zal je zien dat ik aan al zijn wensen heb voldaan. dus laat dit topic nou gewoon eens open. waarom nou problemen maken van niks joh ?
whoami: als je hem nou niet steeds zou sluiten zou ik op je kunnen reageren, ipv een nieuw topic te openen. lees de aanbevelingen van curry eens door zou ik zeggen, dan zal je zien dat ik aan al zijn wensen heb voldaan. dus laat dit topic nou gewoon eens open. waarom nou problemen maken van niks joh ?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 15:14 ]