Net een level van Gunman gespeelt, wordt door Sierra uitgebracht en moet opvolger van Half-life zijn. Nou wat ik tot nu toe gezien heb valt hij mij tegen. Iemand hier die daar anders over denkt of ook de zelfde mening heeft?
Het is niet geplaatst als opvolger van Half-Life (niks kan die wereld game opvolgen, zelfs 2 wordt hoe mooi ook slechter). Het was oorspronkelijk een MOD, sierra kocht het project op en maakte er een stand allone game van op de HL engine (dus Q1/Q2 engine).
Verwijderd
Het ziet er wel aardig uit, alleen het verhaal is wat vaag. Blijkbaar hebben in dat universum de cowboys de wereld overgenomen en zijn ze nu insecten aan het knallen op vage planeten. 't verhaal spreekt me dus niet erg aan, maar voor de rest is het wel grappig. Ook leuk dat je nu in een tank kan rondrijden, ik hoop dat ze die ook in multiplayer games stoppen. (strax ff kijken op lan
)
Verwijderd
Ik moet zeggen: ik beleef er wel plezier aan. 't Is allemaal wel erg simpel: een heleboel moeilijkheden overwin je door er gewoon hard voorbij te hollen! Ik heb al een paar keer een gedeelte opnieuw gespeeld omdat ik er zo snel doorheen was! Maar toch: het speelt lekker. Ik blijf die in het spel verwoven cutscenes te gek vinden: als iemand tegen je praat en je hebt er geen zin in, loop je gewoon weg. Ik las laatst in een review dat ze van No one lives forever the cutscenes zo mooi vonden: 'het waren net films, met verschillende camerastandpunten'. Goeiendag zeg, dat zijn gewoon pre-Half-Liferiaanse filmpjes zonder interactie! Terug naar af dus. Al met al: simple, maar ik kan er niet mee stoppen: ik moet toch nog even de volgende bocht om, je kent dat wel. De moeite waard, maar om er al te veel geld voor neer te leggen...