Toon posts:

[DShow] streaming audio en video

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand al eens video streams het internet op weten te sturen met directshow vanaf een device als een webcam bijvoorbeeld ? ik heb de msdn library doorgespit en me sufgegoogled, maar kan zo weinig vinden dat mij op de goede richting helpt. als iemand me een zetje in de goede richting kan zetten (welke interfaces en filters de beste way to go zijn) zou ik dat enorm waarderen.

PS: lieve curry, vroeg ik om een tutorial ? neen.. je leest m'n vraag niet goed genoeg of je snapt niet waar dit over gaat, maar stop je bijdehandte gedoe please, zo kun je bij iedere vraag wel zeggen "google op onderwerp + tutorial". ik heb een hele specifieke vraag: video streams online aanbieden middels directshow. de mensen die daadwerkelijk met DX werken weten precies wat ik wil hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 14:58 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 22:54
Als je een slotje krijgt, dan ga je niet zomaar een nieuw topic openen. Mail de betreffende mod in dat geval als je het niet eens bent.

Verder is jouw topicstart ook niet in overeenstemming met de Quickstart. Geef aan wat je al zelf geprobeerd hebt enzo. P&W is er niet voor om alles voor te kauwen.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.