Omdat de vakantie steeds dichterbij komt (ik ga naar Noorwegen
) Ben ik van plan om deze week een digitaal fototoestel te kopen. Ik ben eigen al zeker van dat het een Canon wordt, vooral omdat veel tweakers een Canon hebben en daar tevreden over zijn. De A60/A70 serie is erg populair.
Wat ik graag met een digitaal fototoestel wil doen is het volgende:
- aller belangrijkste: scherpte
- natuurfoto's
- binnen foto's
- Micro foto's
- Macro foto's
- en panorama foto's (lijkt mij vooral relax in Noorwegen ivm de ruige landschappen enz)
Ik heb goed de FAQ doorgelezen enz en ben wel nu op de hoogte van alles. Naar mijn mening is het CF geheugen idd wel handig.
Mijn oog is op dit moment gericht op de Canon Powershot S50. Deze kost met 128 CF geheugen 700 euro. De Powershot G3 is even duur maar heeft 4 megapixel en de S50 5 megapixel. Dus ik denk dat de G3 al afvalt.
Zijn hier mensen die dit toestel hebben? Zijn jullie er tevreden mee? Zijn de punten die ik hierboven heb genoemd goed uit te voeren met de S50?
Nog 1 vraag ove de S50, worden de foto's in het TIFF formaat opgeslagen?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Wat ik graag met een digitaal fototoestel wil doen is het volgende:
- aller belangrijkste: scherpte
- natuurfoto's
- binnen foto's
- Micro foto's
- Macro foto's
- en panorama foto's (lijkt mij vooral relax in Noorwegen ivm de ruige landschappen enz)
Ik heb goed de FAQ doorgelezen enz en ben wel nu op de hoogte van alles. Naar mijn mening is het CF geheugen idd wel handig.
Mijn oog is op dit moment gericht op de Canon Powershot S50. Deze kost met 128 CF geheugen 700 euro. De Powershot G3 is even duur maar heeft 4 megapixel en de S50 5 megapixel. Dus ik denk dat de G3 al afvalt.
Zijn hier mensen die dit toestel hebben? Zijn jullie er tevreden mee? Zijn de punten die ik hierboven heb genoemd goed uit te voeren met de S50?
Nog 1 vraag ove de S50, worden de foto's in het TIFF formaat opgeslagen?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties