Maya 4.5 - "The wizard was interrupted"

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
"The wizard was interrupted before Maya 4.5 could be completely installed" is de melding die ik krijg wanneer ik Maya 4.5 probeer te installeren.

Het begon toen de un-install functie niet meer werkte voor Maya 4.5. Daarop heb ik handmatig de Maya map en alle locaties waar Maya instellingen opslaat verwijderd. Opnieuw installeren lukte vanaf dat moment niet meer (zie error). Daarna heb ik (voor zover mogelijk) alle verwijzingen uit het register verwijderd. Ook heb ik de temp map geleegd en geprobeerd de Windows Installer opnieuw te installeren, maar die blijkt al up-to-date te zijn met z'n versie 2.0. Als laatste heb ik een tweetal registry cleaners gedraait.

Helaas zonder succes. De bovenstaande foutmelding blijft hardnekkig staan. Heeft iemand nog een ideetje, of kan ik nu nooit meer Maya 4.5 installeren 8)7

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:08

samo

yo/wassup

misschien staat er hier een patch op de maya website? heb je die website al geraadpleegd hierop? k weet dat voor veel softwares dit een bekend issue is... en ze dat allemaal gepatched hebben

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Het is idd een bekend issue, maar op de aliaswavefront site komt deze foutmelding niet voor...

"t zal vast ergens in het register zitten, maar de vraag is waar...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec