Elke keer als ik een game wil spelen in win2k dan schakelt de monitor op 60Hz hoe kan ik dit oplossen. En dan niet via Powerstrip wat dat scheelt in de framerate.
Verwijderd
Bekend probleem,
RUN DXDIAG MORE HELP OVERRIDE en zet dan je gewenste refresch rate,
Suc6
RUN DXDIAG MORE HELP OVERRIDE en zet dan je gewenste refresch rate,
Suc6
Ik had dat al geprobeerd, maar dat helpt niet bij opengl games, aen daar ging het eigenlijk om.
Nog steeds hetzelfde probleem, alleen niet met asus drivers daar geeft ie wel de goeie refresh rate. Maar met elke nvidia drivers dus niet. probleem met die asus drivers is alleen dat ze erg langzaam zijn.
Ik had hetzelfde probleem........heb een proggie gedownload.....fixt je refresh rate....1 nadeel.....hij zet in 1 keer alle video modes op een bepaalde refresh rate, bijv 100 hz (wat mijn 15 inch dus niet trekt op 1024)
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Met <a href="http://www.vroon.nl.com/tony/files/hztool.zip">HzTool</a> kun je heel handig al je refreshrates instellen, volgens mij letten je nVidia-drivers ook op deze refreshrates, 't is een erg handig progje
.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Ik heb het zelf even op een andere manier opgelost. ik heb alle Hz instellingen in de nv4_disp.inf die lager zijn dan ik gebruik verwijderd. Nu staat meteen alles goed ingesteld als je de driver installeert. handige tip misschien.
Op de URL van Dark staat idd uitgelegd hoe je het handmatig kan veranderen in het register. Maar dit proggie doet dat automatisch.
Moet je eens kijken of de resolutie waarin je je spel speelt, wel ingesteld staat als gewone schermresolutie. Want in spellen kom je op resoluties die je voor je desktop nooit gebruikt. En als je ze nog nooit hebt ingesteld, dan staan ze op 60Hz.
Ik weet niet op wat voor een resolutie jij dan speelt maar ik doe dat toch meestal wel op resoluties die ik ook in 2d gebruik. 1024x768@32 of 1280x1024@32. Dat veranderen van die settings in nv4_disp.inf heeft dus hetzelfde effect als het bewerken van het register en dat proggie.
Dat werkt in w98 wel, in w2k niet ;-((....
Pagina: 1