Toon posts:

[MOHAA] wat doe ik verkeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen zegt dat MOHAA zo ontiegelijk easy is. Ik speel het op normal en wilde gisteren mijn beeldscherm uit het raam mieteren omdat ik steeds doodgaat. Vooral als ik op een voertuig zit en ze van alle kanten op me inschieten en ik gewoon geen leven extra krijg.

Ook schuttersputten zonder snipergeweer. wat een hell.

In de missie ïnside berlin" tegen 3 tanks die me van alle kanten voor m'n donder schieten en ik

WHAT THE HELL AM I DOING WRONG

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-02 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Eh, goed kijken en snel bewegen is het advies. Niet wachten totdat je van alles kanten wordt aangevallen maar kijken of je misschien iets anders kunt lopen om vijanden om kleinere groepen kunt aanvallen.

Maar dit is standaard skillz oefenen. Je begint niet echt een discussie zo. Het is echt oefenen :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 13:36:

WHAT THE HELL AM I DOING WRONG
je post in het verkeerde sub forum :+ moet Naar SPV
en ja gewoon snel bewegen rondjes rennen en soms wil in het rond schieten met bar of thompson ook nog wel werken

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Move > Spielerij - Problemen & Vragen

En sja, mohaa is ook niet echt moeilijk :X

Verwijderd

wat meer oefening shall do the trick denk ik :)

Verwijderd

K denk dat we hier wel ffe t verschil moeten onderscheiden tussen gewoon MOHAA, Frontline en Spearhead...
De gewone MOHAA is idd tering makkeluk...

Verwijderd

GEwone mohaa op hard was nog niet eens zon groot probleem....multiplayer word tenminste leuk :)...probeer dat maar eens als je op normal in single player al een probleem hebt.....

Verwijderd

Vergeleken bij Cs is mohaa idd erg makkelijk bijna geen terugslag:S
Gewoon snel verplaatsen bij die tanks is de oplossing, ook bij een grotere groep mannetjes moet je niet als een mooie bullseye blijven zitten:D
Pagina: 1