Logitech mx 700 problemen in OFP

Pagina: 1
Acties:

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-01 14:43

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Hallo.

om even duidelijk te maken alvast, ja ik ben op het officiele forum van bis geweest, ze helpen me niet, op games.telenet.be ook niet. ik heb bijna al het mogelijk denkbare geprobeerd, kom aub niet met een tip van "sensitivity lager zetten"of "nieuwste drivers installeren.

Het probleem is dus, dat ik onmogelijk nauwkeurig meer kan mikken, kan niet, mijn muis in ofp registreet langzame bewegingen niet, en de iwtat snellere wel. Zo word het enorm moeilijk om te mikken ( als iemand begrijpt wat ik bedoel)

in andere spellen/applicaties heb ik dit probleem niet.

als iemand nog een tip heeft ofzo, hoor ik die graag, aangezien ik na dit forum echt geen kant meer op kan

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:53
mouse smoothing uitzetten ?

UNOX: The worst operating system

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
:/ nee

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Dat kan ook wel wat vriendelijker ;) En waarom trouwens niet?

En heb je het al eens geprobeerd zonder muisdrivers? Want er zijn best veel problemen met Logitech mouse drivers en spellen.

The devil is in the details.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:11

Ankh

|true

OFP?
specs van je pc?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

OFP (Operation Flashpoint)

Ik heb hier ook een MX-700, maar werkt wel gewoon, doet je muis het wel lkkr in windows enzo? Ik gebruikte een muismat en toen deed hij het ook niet lkkr, gebruik nu al lang geen muismat meer en reageerd goed....

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:11

Ankh

|true

bij mij si het juist anders om muismat = lekker / burea = kut :X :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

SCaRaBaeuS schreef op 03 July 2003 @ 13:48:
bij mij si het juist anders om muismat = lekker / burea = kut :X :)
lol.... die muismat die ik gebruik heeft veel donkere plekken, en daar bleef hij vaak hangen... ik ga een IceMat kopen of een fUnc sUrface 1030 < die zijn wel chill..

nu gaan we een beetje offtopic ;)

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
mijn specs zijn ( nu gaan jullie enorm lachen)
600 mhz! HAHA! 0wned
256 SD ram
Gf 4 ti 4200 :-X
en dr staat en glas cola naast me maar daar hebben jullie niks aan :P

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-02 17:13
Die videokaart kon wel eens een overkill zijn. Heeft jouw logitech driver een procesje draaien die wat CPU-kracht nodig heeft? Controleer dat eens met de taskmgr. Het kan namelijk zijn dat OFP alle CPU wegslurpt en dat er geen CPU kracht overblijft om alle muisbewegingen door te voeren.
Aangezien in dit geval de vidkaart niet de bottleneck zal zijn voor de fps, kan de cpu dat dus wel zijn.

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
bedankt iceeyz eindelijk is het probleem opgelost. die 600 mhz mag er nu idd wel es uit

bedankt :)
Pagina: 1