Mijn vader heeft 5 IBM toetsenboarden gekregen met een rare indeling. De letters enzo zitten allemaal op dezelfde plek alleen de tekntjes (:'[\]\/.,$#@%$&%^#$%.,]\\[) zitten allemaal op een andere plek. Ik heb gelijk natuurlijk ff gegoogled (sorry google dat ik de WW-vorm gebruik
), en ik vond hoofdzakelijk chinese site's (en nee het is geen chinese tobo). Hij heeft 104 toetsen en heeft als type nummer KB-7953. Weet iemand misschien welke indeling dit tobootje heeft
Ik heb helaas ook geen foto kunnen vinden en kkan nu geen pics maken
nederlands? (no kidding..)
[ Voor 41% gewijzigd door Stefke op 03-07-2003 12:54 ]
Nu je het zegt
Ik zal gelijk ff kijken, ik weet wel dat IBM idd veel Nederlandse tobo's heeft gemaakt idd. Misschien weet BalcusC het
De KB-7953 is er in tig verschillende uitvoeringen, dus zegt op zich niets.
Zonder pics en/of beschrijving kunnen we natuurlijk niets
Geef anders eens de layout van de toetsen boven de cijfers. Daar kun je het vaak aan herkennen. Gewoon shift ingedrukt houden en de bovenste rij toetsen een voor een aantikken
Edit: BalusC is op vakantie, dus zul je het met ons moeten doen (en geen van ons werkt bij IBM
)
Zonder pics en/of beschrijving kunnen we natuurlijk niets
Geef anders eens de layout van de toetsen boven de cijfers. Daar kun je het vaak aan herkennen. Gewoon shift ingedrukt houden en de bovenste rij toetsen een voor een aantikken
Edit: BalusC is op vakantie, dus zul je het met ons moeten doen (en geen van ons werkt bij IBM
[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 03-07-2003 12:58 ]
Oslik blyat! Oslik!
Stom van mij
hijs idd gewoon Nederlands. Maar ik was eigenlijk vooral in de wargeraakt door de ß en de ç . Echt stom van mij zeg.
Ook stom dat hij geneens op de IBM site te vinden is, behalve dan de chinese
Ook stom dat hij geneens op de IBM site te vinden is, behalve dan de chinese
[ Voor 25% gewijzigd door XoReP op 03-07-2003 13:02 ]
Pagina: 1