Toon posts:

Mini-Box ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn baas een kabelkrant systeem maken, daarvoor mag ik een dedicated PC uitzoeken +/- € 400,- die eigenlijk alleen maar PowerPoint (en later Flash) hoeft af te spelen.

Ik had hiervoor in gedachten een mini-box. Deze heeft een video out, en is lekker klein.

Ervaringen hiermee op dit gebied heb ik nog niet gevonden, dus heeft iemand hierover opmerkingen, suggesties of hoe het beter moet. Nogmaals, als het mijn eigen geld was maakte mij dit niet veel uit, zo'n ding is altijd ergens goed voor, maar het is het geld van mijn baas...

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Probeer eens een search op VIA EPIA.
Zijn genoeg tweakers die zo'n ding hebben hoor ;)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

kan je niet beter een shuttle nemen? check it out:
http://www.multicom-shop.nl/Barebone.php

Verwijderd

Topicstarter
Het voordeel van de mini-box is dat er 2 naast elkaar in een 19" rack passen (dat is wel handig) en dat hij een LCD scherm heeft en een aantal knopjes, zodat hij in principe hiermee aangestuurd kan worden. De shuttle lijkt me meer een design behuizing, en als ik zie wat je er nog allemaal bij moet kopen, kun je beter een barebone desktop kopen, maar waar het mij om ging waren de ervaringen met zo'n ding in het gebruik.

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:48

BCM

Het is handig om 2 gescheiden video-uit te hebben. Op die manier kun je op de machine werken zonder dat iedereen meekijkt wat je doet.

Cedo Nulli